شنبه 20 تیر 1394 - 21:29:59

10 مدل لاک برای پوست های روشن

اکثر خانم ها در انتخاب رنگ لاک ناخن تنها به زیبایی لاک توجه می کنند و نه به هماهنگی آن با رنگ پوست خودشان. دقت داشته باشید که هر لاکی روی یک پوست خاص جلوه بیشتری خواهد داشت. در اینجا نکاتی درباره رنگ لاک برای پوست های روشن آمده است.

کسانی که رنگ پوست روشنی دارن در انتخاب رنگ لاک حق انتخاب بیشتری داشته و می توانند از رنگ هایی مثل انواع صورتی، قرمز، آبی، قهوه ای و مرجانی استفاده کنند. اگر دوست دارید یک لاک جیغ انتخاب کنید هم می توانید از رنگ های بنفش، شرابی، آلبالویی و یا رنگ های تیره استفاده کنید. همچنین ترجیحا از رنگ های طلایی، زرد و سبز که همرنگ پوست شما هستند دوری کنید.

حال که اساس کار را بررسی کردیم به چند رنگ مختلف می پردازیم که مخصوص رنگ پوست شما جمع آوری شده است.

1.      صورتی هلویی

اگر به دنبال این هستید که ناخن هایتان یک رنگ روشن و طبیعی داشته باشند، این رنگ صورتی-هلویی رنگی است که به دنبال آن هستید. این رنگ به خصوص برای خانم های شاغل که به دنبال رنگ های متهوارانه نیستند بسیار مناسب است، چرا که به ناخن های شما ظاهری زیبا و در عین حال رسمی می دهد.

2.      نارنجی روشن

از آنجایی که تابستان فصل رنگ  های شاد و پر نشاط است، این رنگ نارنجی به خصوص برای خانم هایی که می خواهند ناخن هایشان در دید همگان قرار گرفته و تحسین همه را برانگیزد، توصیه می شود. ممکن است برای رسیدن به این رنگ نیاز باشد تا حتی سه بار لاک را بزنید، اما اطمینان داشته باشید که این رنگ ارزش کمی سختی را دارد.

3.      صورتی مرجانی

این رنگ در بین صورتی های دیگر خاص تر بوده و جلوه ای زیبا و رویایی به ناخن های شما می بخشد.

4.      قرمز

 

اگر شما پوست روشنی دارید، قرمز رنگی است که شما حتما باید امتحان کنید. قرمز رنگی است که در مهمانی های رسمی و غیر رسمی ظاهری زیبا به ناخن های شما بخشیده و تقریبا با همه جور لباسی قابل ست کردن است.

5.       بنفش کمرنگ

بنفش کمرنگ ظاهری زیبا و رمانتیک به ناخن های شما می بخشد. می توانید برای طراحی روی آن از رنگ هایی چون کرم و یاسی استفاده کنید.

6.       صورتی روشن

وقتی در انتخاب رنگ ناخن خود دچار تردید شده اید، همیشه رنگ صورتی را انتخاب کنید. چرا که این رنگ باعث شادابی شما شده و جذابیت بی نظیری به ناخن های شما می بخشد.

7.      صورتی کمرنگ

 

اگر به نظر شما صورتی قبلی خیلی جیغ است، می توانید به جای آن از این صورتی کمرنگ استفاده کنید. این رنگ به خصوص برای پوست های روشن که ته رنگ صورتی دارند، بسیار مناسب است.

8.       جگری

 

اگر شما جزو کسانی هستید که تمایل بیشتری به رنگ های تیره دارید، این رنگ، رنگ شماست. این رنگ بسیار شیک و جذاب است و نسبت به رنگ های تیره دیگر جذابیت خاصی به دستان شما می بخشد.

9.       خاکستری

 

اگرچه در بین رنگ های لاک، خاکستری انتخاب عجیبی به نظر می رسد، اما اگر شما از آن استفاده کنید خواهید دید که به رنگ روشن پوستتان جذابیتی فوق العاده می دهد.

 

10.   شرابی

 

اگر می خواهید رنگ قرمز متفاوتی انتخاب کنید، این رنگ انتخاب مناسبی است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: