چهارشنبه 11 مهر 1397 - 16:30:32

پاکسازی پوست با سونای خانگی

آموزش پاکسازی پوست صورت
پاکسازی پوست با سونا خانگی و عسل



روش پاکسازی پوست با سونای خانگی

همه ی ما دوست داریم به سونا برویم و کمی پوست خودمان را تازه کنیم. اما رفتن بطور منظم به سونا هزینه های بسیار گرانی را در برمیگرد. ما در این مقاله  از سایت آرایشگری رژلب،  قصد داریم راه و روش پاکسازی پوست با سونای خانگی را آموزش  دهیم تا بتوانید از حمام خود به عنوان سونا استفاده کنید. سونا باعث میشود خودتان را از فکر و خیال خلاص کنید و برای دقایقی محیط آرام را تجربه کنید.


روش پاکسازی پوست با سونای خانگی

  1.  برای شروع کار نورهای طبیعی و لامپ ها را خاموش کنید، پرده ها را بکشید. به عنوان نور از چند شمع معطر استفاده کنید. این کار باعث میشود استرس از شما کامل دور شود.

  2.  موسیقی لایت و ملایمی با صدای خیلی آرام پخش کنید. پخش موسیقی باعث میشود تمامی حس های درونی را فراموش کنید.

  3.  برای  پاکسازی پوست با سونای خانگی وداشتن یک حمام خاطره انگیز بهتر است از روغن های معطر استفاده کنید. مثل روغن رز یا روغن اسطوخدوس. حس کردن بو های عالی باعث آرامشی در بدن و روح شما میشود.

 

با این روش های ساده و آسان از پاکسازی پوست با سونای خانگی لذت ببرید و کمی با خود خلوت کنید. همچنین میتوانید هنگام حمام کردن از ژل، انواع ماسک و اسکراب استفاده کنید.

 

پاکسازی پوست صورت با ماسک عسل


پاکسازی پوست با سونای خانگی و عسل

بعد از پاکسازی پوست با سونای خانگی، نوبت به  شستشوی صورت با عسل میباشد. برای انجام این کار حتما از عسل اصل و معتبر استفاده کنید.

 

  1. اگر آرایشی به صورت دارید آن را پاک کنید برای پاک کردن آرایش از پاک کننده های مخصوص استفاده کنید.

  2. تقریبا به انداره نصف قاشق غذاخوری با انگشتتان عسل بردارید. کمی در دستانتان نگه دارید تا گرم شود میتوانید چند قطره آب هم به آن اضافه کنید.

  3.  سپس خیلی آرام آن را روی صورت بمالید. ترجیحا اگر وقت دارید بگذارید لایه نازکی از عسل روی پوست برای 10 دقیقه باقی بماند. با آب گرم صورتتان را بشویید و خشک کنید.

  4.  میتوانید با استفاده از تونر این کار را به پایان برسانید و استفاده از تونر نتیجه خیلی خوبی را به همراه دارد.

  5.  میتوانید دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با نصف فنجان آب یا الوئه وراَ مخلوط کنید. میتوانید این این محلول را روی بطری بریزید و آن را روی صورت اسپری کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: