شنبه 04 خرداد 1398 - 14:50:52

بهترین برند لوازم آرایشی جهان

 

شرح مختصری از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا

چگونه می توان به تقلبی بودن لوازم آرایشی پی برد؟

 

آشنایی با بهترین برندهای لوازم آرایشی


زمانی که حرف از لوازم آرایشی به میان می آید، کیفیت و تنوع در آن حرف اول را می زنند. از این رو، اگر می خواهید پوست شما در دراز مدت شادابی و طراوت خود را از دست ندهد، باید لوازم آرایش باکیفیتی را انتخاب کنید. شرکت های آرایشی و بهداشتی بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که ید طولانی در تولید محصولات باکیفیت داشته و یکی از بهترین ها در عرصه خود محسوب می شوند. در این مطلب از سری مقاله های وب سایت رژلب قصد داریم به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی 2019 بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

برند لوازم آرایشی گریماس Grimas

 

به طور کلی، گریم صورت به دو زیرشاخه گریم عروس و گریم سینمایی تقسیم می شود. برای کسب بهترین نتیجه از گریم صورت، باید از وسایل گریم حرفه ای نیز استفاده کرد. برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد.

 

بهترین برند لوازم آرایشی گریماس

 

برند لوازم آرایشی لورئال


لورئال در بین برندهای لوازم آرایشی خوب و مقرون به صرفه، یکی از پیشتازها است. این شرکت فرانسوی سال های طولانی است که به تولید لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت اما مقرون به صرفه می پردازد. فرقی نمی کند که قصد خرید رژلب را داشته باشید یا کرم پودر و ریمل؛ لورئال شما را ناراضی نخواهد کرد.

 

آشنایی با برند آرایشی لورئال


برند لوازم آرایشی نارس


برند فرانسوی نارس Nars یکی از مطرح ترین و باکیفیت ترین برندهای لوازم آرایش در دنیا می باشد که در سال 1994 به ثبت رسیده است. تمامی محصولات نارس، کلاسیک و در عین حال مدرن هستند که در تولید آن ها تمامی استانداردهای جهانی به خوبی رعایت شده است.

 

برند لوازم آرایش نارس


برند لوازم آرایشی میبلین


شاید برایتان جالب باشد بدانید که برند میبلین از تولید ریمل در منزل به شهرت و فروش جهانی دست پیدا کرده است. اولین محصول این برند که ریمل بود، در سال 1917 تولید شد و رفته رفته به فروش بسیار خوبی دست یافت. هم اکنون برند لوازم آرایشی میبلین، کلیه محصولات آرایشی را تحت پوشش قرار داده و در حال شکوفایی می باشد.

 

برند لوازم آرایشی میبلین


برند لوازم آرایشی کلینیک


محصولات برند کلینیک Clinique از چنان کیفیت و فرمول ساخت خوبی برخوردار هستند که متناسب با هر نوع پوست و در هر منطقه آب و هوایی تولید می شوند. این محصولات هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکرده و مورد تایید بسیاری از کارشناسان و متخصصان پوست و زیبایی قرار دارند. برند لوازم آرایشی کلینیک از شهرت بسیار بالایی در تمام کشورها برخوردار است.

 

برند لوازم آرایش کلینیک


برند لوازم آرایشی اوریفلیم


محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم Oriflame برای اولین بار در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی تاسیس شد. امروزه این برند جهانی، سهم بزرگی از بازار لوازم آرایش را به خود اختصاص داده و به تولید محصولات ارگانیک و گیاهی شهرت دارد.

 

برند آرایشی اوریفلیم


برند لوازم آرایشی استی لادر


استی لودر از آن برندهایی است که ید طولانی در تولید محصولات آرایشی باکیفیت دارد. این برند از سال 1946 به تولید محصولات آرایشی پرداخته و در حال حاضر عنوان یکی از مشهورترین شرکت های تولید لوازم آرایش را به خود اختصاص داده است. تمامی محصولات این برند که شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر می باشند، با جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها تولید و تضمین شده اند. شرکت Estee Lauder نخستین برندی است که مجموعه گسترده ای از محصولات زیبایی مردان را به بازار عرضه کرد. این برند یکی از گران ترین های لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و شرکت مادر مک می باشد.

 

برند لوازم آرایش استی لادر


برند لوازم آرایشی گرلن


برند فرانسوی گرلن در سال 1828 راه اندازی شد و از همان زمان، همواره به تولید محصولات مدرن، باکیفیت و اصیل پرداخت. این برند قدیمی، چه در زمینه تولید لوازم آرایش، چه در زمینه تولید محصولات بهداشتی و چه عطر، بهترین ها را به مشتریان خود عرضه می دارد.

 

آشنایی با برند آرایشی گرلن


برند لوازم آرایشی شنل


شرکت شنل در سال 1909 میلادی توسط دوزنده ای به نام کوکو شنل تاسیس شد. در آن زمان شرکت شنل تنها به مد و پوشاک می پرداخت؛ اما رفته رفته مباحث دیگری همچون کیف، عطر و لوازم آرایش نیز به آن اضافه شد. تا جایی که امروزه این برند به عنوان یکی از ارائه دهندگان کالاهای لوکس و گران قیمت در تمام جوامع شناخته می شود. از ابتدا، دیدگاه شنل این بود که به جای اشیاء و قطعات باشکوه و جذاب، اقلامی را جایگزین سازد که حس ظرافت و ذوق هنری را منتقل سازند. طراحی‌ های کوکو و آثاری که پدیدآورده است، اختصاص به زمان خاصی ندارند و علی ‌رغم تغییرات اساسی در نگرش‌ها، با سلیقه ‌های مردم بسیار سازگار باقی ‌مانده اند.

 

آشنایی با برند لوازم آرایش کوکو شنل


برند لوازم آرایشی مک


برند مک از سال 1984 شروع به کار کرد و در مدت زمان کوتاهی موفق شد توجه بسیاری از ستارگان دنیای مد و زیبایی و همچنین مردم را به خود جلب کند. محصولات این برند، تحسین تمامی افراد را بر انگیخته و موجب رضایت تمامی علایق و سلیقه ها شده است. طیف اختصاصی از محصولات زیبایی را می توان در این برند مشهور پیدا کرد. تمامی محصولات برند جهانی مک Mac از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند و تولیدات آن نیازهای تمامی علاقه مندان به آرایش و زیبایی را تامین کرده است.

 

آشنایی بیشتر با برند لوازم آرایشی مک


برند لوازم آرایشی اربان دیکی


یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندها در سرتاسر دنیا، اربان دیکی است که در سال 1996 تاسیس شد. محصولات این برند به خصوص پالت های سایه چشم آن از تنوع زیادی برخوردارند و توانسته اند در مدت زمان کوتاهی، چشم ها را به خود خیره کرده و شهرت بسیاری را برای خود رقم بزنند. محصولات Urban Decay در آرایش حرفه ای به خصوص میکاپ عروس بسیار کاربرد دارند.

 

آشنایی با برند لوازم آرایش اربان دیکی


برند لوازم آرایشی اتود


یکی از جدیدترین و جوان ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا، اتود Etude می باشد که از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. اتود، محصول کشور کره جنوبی بوده و پیشرفت قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی برای خود دست و پا کرده است.

 

آشنایی با برند لوازم آرایش اتود


برند لوازم آرایشی دیور


نام دیور Dior از طراح معروف همین برند یعنی کریستین دیور گرفته شده است. این کمپانی نیز به مانند شنل در ابتدا به تولید لباس های به روز می پرداخت و رفته رفته فعالیت های دیگری نیز به آن اضافه شد که از جمله آن ها می توان به عطر، جواهرات، لوازم آرایشی و ... نیز اشاره کرد. اولین عطر برند دیور در سال 1947 به نام میس دیور روانه بازار شد. در مورد لوازم آرایشی این برند فرانسوی نیز می توان خلاقیت، تجمل و بی نقص بودن را از صفات بارز آن دانست.

 

آشنایی با برند لوازم آرایش دیور


برند لوازم آرایشی ایو سن لوران


نام ایو سن لوران که احتمالا آن را با حروف اختصاری YSL می شناسید، از موسس همین برند گرفته شده است. ایو سن لوران به مدت 40 سال به آفرینش هنر در عرصه لباس، جواهرات، عطر و لوازم آرایش پرداخت. او به دلیل ایجاد دگرگونی های بسیار در صنعت جهانی مد و نوع لباس هایی که متناسب با تغییر نقش اجتماعی زنان در جامعه بود به شهرت جهانی دست یافت. از جمله طراحی های او می توان به لباس عروسی فرح دیبا، همسر محمدرضا پهلوی و آخرین ملکه ایران اشاره کرد. ایو سن لوران یکی از برندهای لوکس در زمینه لوازم آرایشی و عطر است که کیفیت بالای آن شما را مجاب به خریدهای بعدی می کند.

 

آشنایی با برند آرایشی ایو سن لوران


برند لوازم آرایشی سفورا


سفورا یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی است که می توانید خریداری کنید. Sephora طیف گسترده ای از لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید و عرضه می کند. سفورا در اقصی نقاط جهان نمایندگی های فعال دارد.

 

آشنایی با برند آرایشی سفورا


برند لوازم آرایشی لانکوم


برند لوازم آرایشی لانکوم، بیش از 80 سال قدمت داشته و طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان دارد. معروف ترین برند خط تولید لانکوم Lancome، رژلبی به رنگ قرمز – صورتی بود که تا سی سال پر فروش ترین محصول این برند به شمار می رفت. در سال های اخیر این برند با معرفی محصولات مراقبت از پوست مردان، موج جدیدی از مشتریان را به مجموعه پرطرفدار خود افزود.

 

آشنایی با برند آرایشی لانکوم


برند لوازم آرایشی بابی براون


بابی براون یکی از مشهورترین افراد در حوزه آرایش است که از جمله مشهورترین مشتریان وی می توان به مریل استریپ و کاترین زتا جونز اشاره کرد. بابی براون را می توان یکی از معروف ترین مشاوران حوزه زیبایی و آرایش نام برد. این میکاپ آرتیست، خط تولید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را راه اندازی کرده است و باکیفیت ترین محصولات را ارائه می کند.

 

آشنایی با برند آرایشی بابی براون


برند لوازم آرایشی کاور گرل


برند لوازم آرایشی آمریکایی کاور گرل، یکی از مشهورترین برندها در سرتاسر جهان است که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت بالای محصولات، مدیون تبلیغات چهره های مشهوری همچون کریستی برینکلی است. محصولات برند Cover Girl با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل شده اند.

 

برند لوازم آرایشی کاور گرل


برند لوازم آرایشی NYX


برند ان وای ایکس با محصولات منحصر به فرد و باکیفیتی که دارد نه تنها در دل مردم، بلکه در میان میکاپ آرتیست های حرفه ای نیز جای خود را باز کرده است. NYX برای تولید محصولات آرایشی خود از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

 

آشنایی با برند آرایشی ان وای ایکس


برند لوازم آرایشی رولون


کیفیت بالا و قیمت به صرفه محصولات زیبایی Revlon، این برند را زبان زد خاص و عام کرده است. انواع رژلب ها و محصولات مراقبت از پوست رولون توانسته شهرت این برند را جهانی کند.

 

آشنایی با برند آرایشی رولون


برند لوازم آرایشی آون


آون در بیش از 140 کشور جهان به فروش می رسد و توانسته مقاوم دوم در بازار فروش لوازم آرایش را به خود اختصاص دهد. اولین محصول این برند، مجموعه ای از عطرهای کوچک بود. فروش این محصولات به حدی بالا بود، که در پایان سال اول، شرکت آون دارای خط تولید تقریبا 20 نوع عطر بود. اولین روز فروش 500 دلاری محصولات Avon به سال 1897 بر می گردد. این کمپانی در سال 1920 حدود یک میلیون از محصولات خود را به فروش رساند. از همه جالب تر این که شرکت آون در سال 1989 به طور رسمی اعلام کرد که آزمایش محصولات خود روی حیوانات را متوقف کرده است و به عنوان اولین شرکت بزرگی که این کار را انجام داد، شناخته می شود.

 

برند لوازم آرایشی آون


برند لوازم آرایشی دبورا


شرکت دبورا یکی از تولید کنندگان مطرح و قدیمی ایتالیایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و زیبایی فعالیت می کند. البته این کمپانی در سال 1903 در شهر پاریس فرانسه پایه گذاری شد؛ اما دفتر اصلی آن در شهر میلان ایتالیا است. اولین محصول این شرکت، کرمی آرایشی با قابلیت حل شدن در آب بود که اکثر افراد قابلیت استفاده از آن را داشتند. برند Deborah با کمک از مدیران برجسته ای همچون ورساچه، توانسته به یکی از قطب های محصولات آرایشی و زیبایی در ایتالیا تبدیل شود.

 

برند لوازم آرایشی دبورا


چگونه لوازم آرایشی تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟

 

امروزه گسترش لوازم آرایش تقلبی به حدی رسیده است که همه ما به فکر چگونگی تشخیص آن ها هستیم تا از این راه، آسیب های وارده به پوست خود را به حداقل برسانیم. متاسفانه برخی از محصولات تقلبی، آن چنان حرفه ای ساخته می شوند که حتی متخصصان نیز از تشخیص آن ها عاجز هستند. در ادامه شما را با رایج ترین روش های تشخیص این امر آشنا خواهیم کرد.

خرید از مراکز معتبر

اولین و مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از مراکز یا فروشگاه های آنلاین معتبر خریداری کنید. سعی کنید از خرید لوازم آرایش دست فروشان جدا خودداری کرده و به تسترهایی که با هزار اصرار به شما می دهند، توجهی نشان ندهید.

توجه به بارکد محصولات

همان طور که احتمالا می دانید، بارکدها معرف اطلاعات بسیاری در مورد محصولات هستند. اعدادی که از چپ به راست در یک بارکد قرار دارند، به ترتیب نشان دهنده کشور سازنده، شرکت سازنده، کد منحصر محصول و کد کنترل هستند. لوازم آرایشی را به خوبی بررسی کنید و ببینید که آیا واقعا ساخت کشوری که به شما می گویند است یا خیر؟
برخی دیگر از محصولات حاوی تصویر کد QR هستند. می توانید نرم افزار تشخیص اصل بودن کالا را روی موبایل خود نصب کنید و با استفاده از آن، زمان خرید پی به اصل بودن محصولات ببرید. روش دیگر برای تشخیص اصل بودن لوازم آرایش این است که لیبل وزارت بهداشت که معمولا روی محصولات وارداتی زده می شود را چک کنید.

 

تشخیص لوازم آرایش تقلبی از اصلی

 

مقایسه محصولات آرایشی

لوازم آرایشی که قصد خرید آن دارید را در اینترنت جستجو کرده و مشخصات کامل آن و حتی شکل ظاهری اش را به خاطر بسپارید. حتی می توانید تصویر آن را در تلفن همراه خود ذخیره کرده و زمان خرید به همراه داشته باشید. معمولا تفاوت های فاحشی میان سایز محصول اصل و تقلبی، نوشته های روی بسته و ... وجود دارد.

عدم خرید محصولاتی با تخفیف های بسیار

اگر روی هر یک از محصولات تخفیف زیاد دیدید، به هیچ وجه نسبت به خرید آن اقدام نکنید. معمولا لوازم آرایشی که از انقضای آن چیزی نمانده باشد یا اصل نباشد، تخفیف زیاد می خورد تا زودتر به فروش برسد.

توجه به قیمت محصولات

به نظر شما منطقی است که یک محصول امریکایی با قیمت بسیار پایینی به فروش برسد؟ از آن جایی که لوازم آرایش با برندهای خارجی با دلار و یورو خریداری می شوند و هزینه های گمرک و مالیات نیز به آن ها اضافه می شود، دور از انتظار است که با قیمت بسیار خوب به فروش برسد. البته برخی افراد از این قانون سوء استفاده کرده و محصولات تقلبی خود را به قیمت های گاها نجومی به فروش می رسانند تا از اصل بودن آن به مشتری اطمینان خاطر بدهند. در این موارد نیز می توانید از سایر روش های تشخیص اصل و فرع بودن محصولات اطمینان حاصل کنید.


 
در مقاله بهترین برند لوازم آرایشی 2019 به معرفی مشهورترین و باکیفیت ترین برندهای محصولات آرایش و زیبایی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. چنانچه هر گونه تجربه جدیدی از مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی دارید، آن را به ما از طریق نظرات در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (8)

سه شنبه 29 مهر 1399 - 14:05:00
مریم عزیز سلام.ممنون از نظرتون.موفق باشید.
سلام. از سایت زیبای شما دیدن کردم . سایت بسیار خوبی دارین.
سپاسگذارم اگر از بخش های مختلف سایت من بازدید کنید و نظرتون رو برای بهتر شدن سایتم بدهید
لیدی مد
https://www.ladymodkala.ir
سه شنبه 31 تیر 1399 - 10:32:07
دوست عزیز، لوازم آرایشی که در این صفحه مشاهده می کنید صرفا جهت معرفی هستند و قابل خریداری از وب سایت رژلب نیستند.
سه شنبه 31 تیر 1399 - 10:31:12
سلام دوست عزیز، با تشکر از ثبت نظر شما
سه شنبه 31 تیر 1399 - 02:47:15
عکس دومی رژلب اشو میخوام
سه شنبه 31 تیر 1399 - 02:43:13
از عکس سومی رژ مدادی چنده
سه شنبه 31 تیر 1399 - 02:42:14
چندن
مقالات پر محتوای دارید به مقالات ماهم رجوع کنید
https://jazirehnail.com
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: