سه شنبه 18 تیر 1398 - 10:50:13

آموزش میکروبلیدینگ

آموزش میکروبلیدینگ

 میکروبلیدینگ چیست؟

 

 

 میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ نیز یکی از  روش انجام آرایش دائمی بوده و زیر مجموعه تاتو و هاشور به حساب می آید که جدیدتر بوده و نیمه دائم به حساب می آید. زیرا در این روش جوهر به غشا میانی پوست رفته و به همین دلیل نیمه دائمی محسوب می شود. لازم به ذکر است که انجام این روش نیاز به مجوز داشته و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد

 

یکی از موارد و در واقع مهمترین کاربرد این روش ، در انجام هاشورهای ظریف و مویی میباشد. دلیل این امر هم ، در این است که در روش میکروپیگمنتیشن ،  به دلیل لرزش های دستگاه (تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت خطی سوزن ) و ضربات وارده از سوزن به پوست ،  خط های هاشور ، ضخیم تر از موی ابرو ایجاد میشود و البته عمیقتر .

 

اگر پیگمنتر در استفاده از دستگاه و کنترل خطوط هاشور،  مهارت کافی را پیدا کرده باشد ، در استفاده از این روش نیز،  میتواند بسیار موفقتر عمل نماید.

متد بلیدینگ ، در مبحث پوست شناسی ، رنگ ها ، بی حسی ها کاملا مانند میکروپیگمنتیشن بوده و فقط در روش تزریق رنگ به پوست با تغییراتی همراه میباشد.

 ما در این روش،  از یک قلم دستی ساده ، که تیغ های سوزنی شکل ردیفی و فلت،  به آن متصل میشود،  استفاده کرده و رنگدانه ها  را  با آغشته کردن سوزن ها ، به رنگ و کشیدن آن با فشار مناسب به داخل پوست ، تزریق میکنیم .این روش در عین سادگی به مهارت و هنربسیار بالایی در کشیدن خطوط و حفظ فشار دست یکسان ،  در تمام خطوط نیازدارد که این امر در سایه تمرین و ممارست بسیار زیاد حاصل میشود .

حفظ فاصله بین خطوط هاشور  نسبت به موهای ابرو ، نوع خواب و کمان خطوط ،  بسیار حائز اهمیت میباشد.

کوچکترین اشتباهی در این موارد ، قابل بازگشت نیست و به دلیل ظرافت کار و تعداد بالای خطوط ، نسبت به روش میکروپیگمنتیشن ، خطا ها کاملا مشخص میشود . حتی یک کمان ناهماهنگ با دیگر خطوط  از زیبایی کار شما بسیار خواهد کاست .

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: