سه شنبه 18 تیر 1398 - 10:38:33

هاشور ابرو سه بعدی

مرکز هاشور ابرو سه بعدی

بهترین مرکز هاشور ابرو در غرب تهران

 

هاشورابرو سه بعدی  D Eyebrow Tatto3)

هاشور ابرو نوعی تاتو ابرو محسوب می­شود که با انتقال رنگدانه ها به زیر پوست یک آرایش نیمه دائمی را  بر روی صورت ایجاد می­کند.
تفاوت هاشور با تاتوی سنتی ابرو این است که در هاشور، رنگ به صورت خطوط ظریف و مو مانند درون ابروهای فرد کشیده می­شود، اما در تاتو رنگ به صورت یکدست به زیر پوست تزریق می شود پس در نتیجه کار هاشور بسیار ظریف تر و زیباتر است و به صورت طبیعی جلوه می­کند.
هاشور ابرو به دو صورت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ انجام می­شود و می­توان به وسیله آن­ها ابروها را پرپشت و قرینه کرد. در روش میکروپیگمنتیشن نسبت به روش میکروبلیدینگ رنگ را بر لایه های پایین تری نفوذ می­دهند به همین علت ماندگاری بیشتری دارد.
هاشور به روش های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن کاملا بهداشتی است چون برای کار، از سوزن ها و ابزار یک بار مصرف استفاده می­شود. برای انجام کار هاشور، پیشانی فرد را با خط کش مخصوص اندازه گرفته و مدل ابرو مناسب با فرم صورت را توسط شابلون و مداد طراحی می­کنند. سپس با استفاده از قلم مخصوص که سوزن های بسیار ریزی دارد کار هاشور ابرو آغاز می­شود.
هاشور ابرو انواع مختلفی دارد:
هاشور ابرو 3 بعدی، هاشور ابرو 2 بعدی، هاشور ابرو تک بعدی(خطی یا کلاسیک)، هاشو ابرو طبیعی (نچرال)، هاشور ابرو کرکی، هاشور ابرو تیغ ماهی، هاشور ابرو مویی، هاشور ابرو هایلایت، هاشور ابرو ترکیبی با سایه ابرو .

 

سالن زیبایی لیان بهترین سالن زیبایی در غرب تهران 

 جدیدترین و بروزترین خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز ابرو، فیکانتور چشم، شیدینگ چشم و ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن لیان با مدیریت خانم شادبخش  در غرب تهران ارائه میشود.

 

سالن آرایشی و آموزشی لیان، فعالیت های گسترده تری را در کارنامه کاری خود دارد. از جمله دیگر لاین های این مجموعه می توان به طراحی بدن با حنا، تاتو بدن و آرایش دائم به سبک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ رنگ و مش ، کاشت ناخن و ....نیز اشاره کرد. 
 


آدرس سالن زیبایی لیان


جهت مراجعه به سالن لیان و بهره مندی از خدمات ایشان می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید:

تهران – صادقیه – بلوار فردوس شرق – روبروی خیابان حسن آباد – ساختمان طاها – پلاک 388 – طبقه پنجم – واحد 23

@liyan_beauty_salon


تلفن سالن زیبایی لیان

02144963955

02144963958

09195946535

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: