سه شنبه 10 آذر 1394 - 22:36:25

مراقبت از موهای چرب

مراقبت کردن از موهای چرب

موهایی شفاف و زیبا

 


موهای چرب منظره جالبی نداشته و باعث می شوند که نتوان موها را به خوبی مدل داد. همچنین موهای چرب باعث می شوند که فرد احساس خوبی نداشته و دیگران نیز احساس خوبی به کسی که موهای چربی دارد، نخواهند داشت. به همین دلیل در این مقاله به نکاتی پرداخته شده است که موهای چرب و نحوه صحیح برخورد با آن ها بیان شده است.
استفاده از شامپو مخصوص موهای خشک

 



شامپوی موهای خشک به سرعت چربی موهای خشک را می گیرد. البته اگر موهای تیره رنگی دارید، این شامپوهای موهای خشک کمی آن ها را کدر نشان می دهد. البته خوشبختانه می توان از این کدری موها جلوگیری کرد. برای این کار می توان روی موها اسپری زده و موها را درخشان و براق نشان داد.

استفاده از محصولات حاوی سولفات

 



سولفات یکی از محصولات شیمیایی است که ترجیح داده می شود که در غذا و یا روی پوست از آن استفاده نشود ولی وقتی صحبت از موهای چرب و مراقبت از این موهاست، سولفات یکی از محصولات پرکاربرد و مفید است. به خصوص شامپوهای حاوی سولفات، آلودگی های روی موها را شسته و چربی اضافی روی آن ها را  به گونه ای از بین می برد که رطوبتی که موها برای شادابی نیاز دارند، از بین نرود. استفاده از سولفات نیاز به زحمت خاصی نداشته و با کمک شامپوهایی که حاوی سولفات هستند، میسر است. پس این بار که برای خرید شامپو به داروخانه مراجعه می کنید به محتویات شامپو دقت کرده و از وجود سولفات داخل آن مطمئن شوید.

کاندیشنر

 



کسانی که موهای چربی دارند، ترجیح می دهند ازکاندیشنر استفاده نکنند، زیرا کاندیشنر تنها چربی موها را بیشتر می کند. اما می توان از کاندیشنر استفاده کرده و از نرم و زیبا بودن موها هم اطمینان کسب کرد. برای این کار کافیست که از کاندیشنر مخصوص موهای خود روی وسط و انتهای موهای خود استفاده کنید. این کار باعث می شود که بدون چرب شدن موها، موهایی نرم و زیبا داشته باشید.

استفاده از شامپو شفاف کننده

 



استفاده از محصولات مخصوص مدل دادن مو روی موها باعث می شود که چربی روی موها بیشتر شده و موها زودتر چرب شوند. بنابراین سعی کنید هر هفته یک شامپو کلریفایینگ یا شفاف کننده روی موهای خود بزنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 11 آذر 1394 - 16:48:01
مطالبتون محشرهههههههه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: