پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 16:28:54

آرایش چشم زیبا

آرایش چشم آبی و مشکی

آرایش آبی و مشکی

آرایش چشم

آرایش شب



آرایش دودی و تیره چشم ها در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و با اضافه کردن کمی رنگ روشن می توان به این سبک آرایش زندگی داده و آن ها را دراماتیک تر جلوه داد . در این مقاله از سایت رژلب  نیز یک آرایش چشم زیبا در نظر گرفته شده است که در آن از رنگ های آبی و مشکی در کنار یکدیگر استفاده شده است.


مرحله اول آرایش  چشم زیبا آبی مشکی

آرایش چشم آبی


قبل از هرکاری صورت خود را به خوبی شسته و روی آن از مرطوب کننده استفاده کنید. سپس در زیر چشم های خود نیز کرم ضد چروک مورد علاقه خود را مالیده و صبر کنید تا به خوبی جذب پوست تان شود. پس از چند دقیقه به سراغ کانسیلر رفته و با کمک کانسیلر تیرگی و پف زیر چشمان را از بین ببرید. سپس برای ماندگاری کانسیلر روی آن کمی پنکک بزنید.
در مرحله بعدی از یک چسب نواری کمک گرفته و آن را در قسمت انتهایی چشمان خود بزنید. این چسب می تواند به عنوان یک راهنما عمل کرده و به شما کمک کند تا آرایش تمیز تری داشته باشید. در مرحله بعد از یک مداد مشکی استفاده کرده و آن را در بالای مژه ها و در ادامه و قسمت خارجی چشم ها بکشید. دقت داشته باشید تمیز کشیدن مداد در این مرحله اهمیت چندانی ندارد چون در ادامه آن را پخش خواهید کرد.

 

مرحله دوم آرایش  چشم زیبا آبی مشکی


سایه مشکی

در این مرحله از یک فرچه آرایشی کمک گرفته و مدادی که در مرحله قبل کشیده بودید، خوب پخش کنید. برای این کار فشار زیادی به چشم ها وارد نکرده و تا جای ممکن به آرامی این کار را انجام دهید.

 

مرحله سوم آرایش  چشم زیبا آبی مشکی

آرایش چشم مشکی


سپس نوبت به استفاده از یک سایه مشکی است. با استفاده از یک فرچه سر تخت سایه مشکی خود را روی مداد چشم زده و آن را متمرکز تر کنید. سپس از یک سایه خاکستری استفاده کرده و آن را در ادامه سایه مشکی بزنید تا به آرایش چشم خود حالت سایه روشنی بدهید. برای این کار از یک فرچه سر گرد و پر استفاده کنید.

 

مرحله چهارم آرایش  چشم زیبا آبی مشکی

آرایش چشم مشکی

در این مرحله از یک سایه آبی کرمی استفاده کرده و آن را در 3/1 قسمت داخلی چشم ها بمالید.

 

مرحله پنجم آرایش  چشم زیبا آبی مشکی

آرایش چشم آبی

در این مرحله از یک سایه آبی تیره تر استفاده کرده و آن را در قسمت داخلی چشم تا روی سایه تیره ای که از قبل کشیده بودید، بزنید.
سپس از یک فرچه آرایشی بزرگ کمک گرفته و با استفاده از آن سایه های آبی و تیره ای که از قبل زده بودید، به آرامی در یکدیگر ترکیب کنید. فراموش نکنید که در انجام آرایش چشم بیش از هر چیزی ترکیب رنگ سایه ها اهمیت دارد.
پس از آن از یک سایه سفید کمک گرفته و آن را روی استخوان ابروهای خود و در بالای آرایش چشم خود بمالید. سپس به همان میزانی که از سایه آبی و مشکی در بالای چشم ها استفاده کرده بودید، در پایین چشم نیز از این رنگ های استفاده کنید.

 

مرحله ششم آرایش  چشم زیبا آبی مشکی

برای زیبایی بیشتر آرایش چشم خود می توانید از خط چشم استفاده کرده و سپس روی مژه ها ریمل بزنید. به جای ریمل از مژه مصنوعی هم می توانید استفاده کنید. داخل چشم ها را هم با یک مداد مشکی تیره تر کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: