سه شنبه 03 خرداد 1401 - 10:38:19

فرمول ترکیبی انواع رنگ مو دودی

آموزش رنگ مو دودی

نکات رنگ مو دودی

 


رنگ مو دودی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها است که می توان از آن جهت ایجاد تغییر و تنوع در شکل ظاهری استفاده کرد. رنگ مو دودی نیز مانند سایر رنگ موها دارای انواع طیف های تیره و روشن است که می توان با توجه به رنگ پوست و چشم از آن استفاده کرد. خصوصا طیف خیلی روشن این رنگ مو که امروزه در بین جوانان از استقبال خوبی هم برخوردار شده است. اگر شما هم به دنبال تغییر و نحول در رنگ موی خود هستید، ما به شما رنگ مو دودی را پیشنهاد می کنیم. در ادامه، چند فرمول ترکیبی از این رنگ مو را برای شما گردآوری کرده ایم و امیدواریم به کارتان بیایند.


رنگ مو دودی بدون دکلره


از آن جایی که دکلره کردن موها می توان آسیب بسیاری را به دنبال داشته باشد، می توانید از فرمول بدون دکلره برای دودی کردن موهایتان استفاده کنید. برای این کار کافیست رنگ مو دودی شماره 8 را با رنگ مو زیتونی شماره 7 ترکیب کرده و از اکسیدان شماره 1 استفاده نمایید.


رنگساژ دودی


برای به دست آوردن رنگساژ دودی می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:
بلوند روشن شماره 8 به میزان 10 سانت، واریاسیون دودی شماره 0.11 به میزان 10 سانت و اکسیدان شماره یک به میزان 30 سی سی را با هم ترکیب کرده و روی موهای خیس قرار دهید.

 

آموزش رنگ مو دودی


رنگ مو دودی خاکستری


برای به دست آوردن این رنگ موی جذاب، ابتدا نیاز دارید که پایه موهای خود را به 10 برسانید. سپس بلوند دودی شماره 1/10 به اندازه 30 میل، بلوند خاکستری به شماره a10 به میزان 40 میل، رنگ نقره ای به میزان 40 میل، رنگ سه صفر به میزان 15 میل و واریاسیون خاکستری به اندازه 10 میل، واریاسیون نقره ای به اندازه 15 میل و واریاسیون آبی به اندازه 5 میل را همراه با اکسیدان شماره دو به اندازه دو برابر میزان رنگ ترکیب کرده و روی موها قرار می دهیم.


بالیاژ رنگ مو دودی قهوه ای


همان طور که می دانید، در تکنیک بالیاژ، رنگ مو از ریشه موها تیره بوده و هر چه به سمت نوک موها پایین می رویم، روشن تر می شود. برای این کار ابتدا باید موها را در هوای آزاد مش کنید که آموزش آن را پیش از این در وب سایت رژلب داده ایم. سپس برای قسمت های پر رنگ مو از فرمول رنگ مو دودی قهوه ای روشن به همراه اکسیدان شماره یک استفاده کرده و موها را با آن رنگ کنید. برای رنگ کردن انتهای ساقه مو نیز می توانید از رنگ مو فندقی روشن شماره NB7 به همراه رنگ مو صدفی شماره P7 و اکسیدان شماره سه استفاده نمایید.

 

فرمول رنگ مو دودی خاکستری و دودی قهوه ای

 

 برای بهره مندی از خدمات خانم تبسم حسینی می توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید 

 


هایلایت رنگ مو دودی قهوه ای


برای هایلایت کردن رنگ مو دودی قهوه ای ابتدا با استفاده از دکوکرم و اکسیدان شماره دو به همراه اولاپلکس شماره یک اقدام به روشن کردن موها می کنیم. سپس موها را آبکشی کرده و با شامپوی ضد زردی به خوبی می شوییم.در مرحله بعد، اولاپلکس شماره 2 را روی موها قرار داده و 15 دقیقه صبر می کنیم. سپس موها را آبکشی کرده و با حوله خشک می کنیم. در مرحله بعد، رنگ مو شماره ان 3 را به همراه اکسیدان شماره یک به روی موها می گذاریم. برای ساقه موها نیز می توان از رنگ مو قهوه ای روشن ب6 و اکسیدان شماره یک استفاده کرد. برای انتهای موها نیز از فرمول ترکیب رنگ مو بلوند بژ به همراه اکسیدان شماره یک استفاده می کنیم.20 دقیقه صبر می کنیم و پس از آن موها را با آب سرد می شوییم.


فرمول ترکیب رنگ مو دودی بنفش


برای به دست آوردن رنگ مو دودی بنفش ابتدا باید پایه موها را به 9 برسانید. سپس رنگ مو دودی شماره 10 را با کمی بادمجانی شماره 6 و واریاسیون نقره ای ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

 

ترکیب رنگ مو دودی بنفش و دودی بژ


آموزش رنگ مو دودی روشن بژ


برای رنگ مو دودی روشن بژ بدون دکلره می توانید از رنگ مو زیتونی شماره 7 به میزان 30 میل، رنگ مو خاکستری شماره 6 به میزان 20 میل، رنگ مو بژ متوسط به میزان 40 میل و رنگ مو بژ روشن به میزان 30 میل را به همراه واریاسیون نقره ای به میزان چهار سانت و اکسیدان شماره یک ترکیب نمایید.


رنگ مو دودی زیتونی


برای رنگ مو دودی زیتونی ابتدا باید موها را به پایه 9 برسانید. سپس موها را شستشو داده و خوب خشک کنید. در مرحله بعد، رنگ موهای m7 و c8 را با هم ترکیب کرده و از اکسیدان شماره یک به میزان مورد نیاز استفاده نمایید.


رنگ مو دودی گردویی


برای رنگ مو دودی گردویی می توانید از دو تناژ روشن و تیره استفاده کنید که البته انتخاب آن به سایر ویژگی های ظاهری شما نیز بستگی دارد. رنگ موی گردویی از آن رنگ های خاص و جذاب است که اگر تمایل داشته باشید موهایتان را به رنگ بی نظیری تبدیل کنید، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. برای این ترکیب رنگ کافیست رنگ موی بلوند شکلاتی، رنگ مو دودی بنفش و اکسیدان شماره یک را با هم ترکیب کنید. توجه داشته باشید که اندازه رنگ مو بلوند دودی روشن باید نصف اندازه بلوند شکلاتی روشن باشد.

 

ترکیب رنگ مو دودی گردودیی و دودی زیتونی

 

خانم ساناز برومندی متخصص رنگ و لایت و احیا و کوتاهی در زعفرانیه - برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


آموزش رنگ مو دودی طلایی


برای رنگ کردن موها با فرمول ترکیب رنگ دودی طلایی کافیست رنگ مو دودی طلایی شماره 31/8 را به اندازه 10 سانت به همراه واریاسیون دودی 11/0 به اندازه یک سانتی متر و واریاسیون نقره ای 22/0 به اندازه دو سانتی متر و اکسیدان شماره یک به اندازه 30 سی سی ترکیب نمایید.


آموزش رنگ مو دودی نسکافه ای


برای رنگ مو دودی نسکافه ای ابتدا می بایست پایه موها را به 6 برسانید. سپس یک دوم تیوپ رنگ موی بلوند دودی تیره را با یک سوم تیوپ بلوند تیره و یک چهارم تیوپ قهوه ای نسکافه ای روشن ترکیب کرده و به میزان مورد نیاز از اکسیدان شماره 2 به آن اضافه نمایید.


آموزش رنگ مو دودی نقره ای


برای رنگ مو دودی نقره ای ابتدا باید موها را به پایه 10 برسانید. سپس از رنگ موی دودی شماره 10 به اندازه 30 میل، رنگ مو دودی شماره 9 به میزام 30 میل، واریاسیون نقره ای به اندازه 10 سانت، واریاسیون دودی به اندازه 5 سانت به همراه اکسیدان 1 درصد را به خوبی با هم ترکیب و روی سر قرار دهید.

 

ترکیب رنگ مو دودی نقره ای و دودی نسکافه ای


رنگ مو دودی نقره ای بدون دکلره


اگر می خواهید رنگ موی خود را به روز کنید و از مدل های قدیمی خسته شده اید، پیشنهاد ما به شما رنگ مو دودی نقره ای است. برای این کار می توانید از ترکیب رنگ مو نقره ای و بلوند دودی با تنالیته روشن مانند رنگ نسکافه ی روشن و خاکستری روشن استفاده نمایید.


ویژگی های رنگ مو دودی


رنگ مو دودی را می توان هم به تنهایی و هم با ترکیبات رنگی دیگر مورد استفاده قرار داد. زمانی که رنگ مو دودی را با رنگ خاکستری ترکیب می کنید، موجب خنثی شدن رنگ مو نارنجی می شود و همچنین، از شدت زردی و قرمزی موها نیز می کاهد. توجه به پایه های رنگی نیز بسیار حائز اهمیت است؛ بدین معنی که هر چه میزان پایه رنگ دودی و خاکستری از عدد 9 پایین تر باشد، میزان تیرگی و عمق این رنگ ها نیز بیشتر می شود. به بیانی دیگر، قدرت تاثیرگذاری و خنثی سازی آن روی موها و رنگ های مزاحم بیشتر است.


استفاده از رنگ مو دودی برای آقایان


از رنگ مو دودی برای آقایان نیز می توان استفاده کرد. بدین صورت که برای جلوگیری از تیرگی یا روشنی بیش از حد، ابتدا می توان رنگ های پایه 3 یا 4 با اکسیدان 6 درصد استفاده کرد تا هم از میزان قرمزی رنگ مو کاسته شود و هم از بلوند شدن موها نیز جلوگیری شود. از جمله مزایایی که رنگ مو دودی نسبت به رنگ های سری ان یا طبیعی دارد این است که هیچ میزان قرمزی در آن دیده نمی شود. این در حالی است که رنگ های سری ان تنها مختص رنگ های قهوه ای بوده و دارای قرمزی است. به همین دلیل بهتر است آقایان از رنگ های گروه دودی به جای رنگ های سری ان برای موهای خود استفاده کنند تا پس از چند بار شستشو، دچار قرمزی نشود.

 

رنگ مو دودی برای آقایان


رنگ مو دودی برای ریشه موها


اگر ریشه موهایتان سفید است و قصد دارید آن را به رنگ دودی درآورید، رنگ های پایه متوسط یا رو به تیره از رنگ مو دودی را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کرده و روی ریشه ها قرار دهید. اگر هم ریشه موهایتان مشکی است، می توانید پایه های بلوند متوسط رو به روشن از رنگ موی دودی را با اکسیدان 9 درصد با زمان مکث کافی به ریشه های مشک خود بزنید تا بدون هیچ مشکلی رنگ ریشه را روشن کنید.


نکات رنگ مو دودی


به طور کلی می توان گفت که رنگ مو دودی را می توان با خیال راحت تر و حتی بدون سواد آرایشگری کافی هم می توان روی موها قرار داد. اما این رنگ مو روی پایه موهای 8 به بالا از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود. اگر پیش از این موهای خود را رنگ کرده بودید، بهتر است ابتدا رنگ موی قبلی خود را رنگبری کنید و سپس از تناژ های مختلف رنگ مو دودی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مو دودی روی موهایی غیر از رنگ دودی جلوه چندان جالبی نخواهد داشت و تنها موجب کمرنگ شدن و سردتر شدن رنگ موها خواهد شد. برای داشتن رنگ دودی خالص، پایه موهای خود را تا حد امکان روشن کرده و سپس نسبت به موادگذاری اقدام نمایید.


آموزش رنگ و مش برای افراد مبتدی


پس از این که رنگ مو دودی مورد نظر خود را طبق فرمول های گفته شده خریداری کردید، نوبت به گذاشتن آن می شود. بهتر است رنگ را در یک ظرف غیر فلزی با اکسیدان ترکیب کنید. سپس با قلم رنگ به خوبی ترکیب کنید و روی سر بگذارید. ظرف های پلاستیکی مخصوص رنگ بهترین گزینه هستند که می توانید از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایش خریداری کنید. برای ترکیب اکسیدان با رنگ مو به توضیحات زیر توجه کنید:

- اگر موهایتان به رنگ طبیعی است و تمایل به روشن کردن آن دارید، بهتر است از اکسیدان 9 درصد یا 12 درصد استفاده کنید. برای نحوه صحیح رنگ کردن نیز می توانید به فرمول روی رنگ مو توجه داشته باشید. حتی می توان میزان اکسیدان را نیز کمی افزایش داد. بدین معنی که اگر برای 100 میل رنگ مو، 150 میل اکسیدان نیاز است، می توان این میزان را 175 نیز در نظر گرفت؛ چون هدف ما روشن کردن مو است.
- چنانچه زمینه موی خود را با رنگ های 7 با بالا رنگ کرده اید، می توانید از اکسیدان 9 و 12 درصد استفاده کنید و نسبت آن را طبق فرمول درج شده روی بسته انجام دهید.
- چنانچه زمینه موی شما با دکلره 6 تا 7 پایه روشن شده است، با توجه به رنگساژ مورد نظر در همان پایه می توان از اکسیدان 6 و 9 درصد استفاده کرد.
- اگر زمینه موی شما 8 تا 10 پایه روشن شده است، می توان از اکسیدان 3 یا 6 درصد استفاده کرد.
برای رنگ کردن مو در خصوص کلیه رنگ ها به خصوص رنگ روشن، باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کنید و به طرف جلوی سر ادامه دهید. اگر موهای شما دارای تارهای سفید یا خاکستری است، بهتر است از جایی که رویش موهای سفید بیشتر است رنگ کردن مو را شروع کنید.
اگر برای اولین بار است که موهای طبیعی خود را رنگ می کنید، باید دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ کردن مو را باید به نحوی انجام دهید که روی هر تار مو رنگ کافی وجود داشته باشد. توصیه ما به شما این است که ابتدا قسمت های انتهایی موی سر را رنگ کنید؛ به طوری که با ریشه مو 5 سانتی متر فاصله داشته باشد و پس از گذشت 10 دقیقه، ریشه مو را نیز رنگ کنید و پس از نیم ساعت تا 40 دقیقه بعد آبکشی کنید.

 

کاهش عوارض دکلره


یکی از بهترین راهکارهای کاهش عوارض دکلره کردن موها، عدم استفاده از آن است. برای این کار می توانید در انتخاب رنگ و اکسیدان دقت کنید تا بدون نیاز به انجام دکلره، موهای خود را روشن نمایید. در صورتی که قبلا موهایتان را لایت کرده بودید، می توانید با استفاده از رنگ های اسپیشال، موها را به رنگ مورد نظر در آورید. برای ترکیب رنگ بدون دکلره کافیست از یکی از دستورالعمل های زیر استفاده نمایید:
اگر می خواهید بدون استفاده از دکلره، موهایتان را تا 3 درجه روشن تر کنید، می توانید از اکسیدان شماره دو استفاده کرده و آن را با رنگ موی مورد نظر خود ترکیب کنید. اگر می خواهید تنها یک درجه موهای خود را روشن کنید، استفاده از اکسیدان شماره یک کفایت می کند. همچنین، افرادی که قصد دارند موهایشان را تا 4 یا 5 درجه روشن کنند، بهتر است از اکسیدان شماره 3 استفاده کنند. اگر موهای شما از ضخامت کافی برخوردار است، می توانید از اکسیدان با درصد بالاتر نیز استفاده کنید. همچنین، توجه داشته باشید که برخی از برندهای تولید کننده رنگ مو، رنگ موهایی به نام اسپیشال بلوند دارند که با استفاده از آن ها و بدون دکلره می توان موها را تا 6 درجه روشن تر کرد.

 

در مطلب فرمول ترکیبی انواع رنگ مو دودی به آموزش چند مدل رنگ مو دودی پرداختیم که امیدواریم به کارتان بیاید. هر گونه سوالی در رابطه با رنگ موها داشتید برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

 

جهت برقراری ارتباط با خانم رمیسا میرزایی بهترین مدرس کار با مواد و صافی و احیا در تهران می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل کنید:

اینستاگرام خانم رمیسا میرزایی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (12)

سه شنبه 10 خرداد 1401 - 11:14:46
خوشحالم که با این پیج آشنا شدم
شنبه 07 خرداد 1401 - 22:22:20
بسیار عالییییییییی
شنبه 07 خرداد 1401 - 19:08:41
perfect
مرسی
چهارشنبه 12 تیر 1398 - 13:19:09
عااااااالی بود مررررررسی
شنبه 08 تیر 1398 - 00:46:46
عالی
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 15:17:19
عالیه بوددد
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: