یکشنبه 23 دی 1397 - 18:07:25

نکات مهمی که هنگام زدن رژلب باید به آن توجه داشت

ویژگی های یک رژلب خوب

اشتباهاتی که حین زدن رژلب مرتکب می شویم

 

نکاتی که حین استفاده از رژلب باید بدانید

 

حتی اگر از آن دسته خانم هایی باشید که تمایلی به آرایش کردن ندارند، باز هم به طور حتم در کیف تان حداقل یک رژلب پیدا می شود. رژلب یکی از اصلی ترین بخش های ظاهر یک خانم آراسته است. این نوع از لوازم آرایش، به نظم بخشی ظاهر کمک شایانی کرده و می تواند مهر تاییدی بر آن باشد. در مواقعی هم که فرصت کافی برای انجام یک آرایش حرفه ای ندارید، این رژلب است که به کمک تان آمده و در کمترین زمان ممکن آراستگی شما را تکمیل می کند. در این مقاله از وب سایت رژلب قصد داریم شما را با چند نکته از این لوازم آرایش پرطرفدار آشنا کنیم. با مقاله همراه باشید.


راهنمای خرید یک رژلب همه چیز تمام


نکات بسیاری برای انتخاب شایسته یک رژلب وجود دارند که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت:
- اگر قصد دارید رژلبی به رنگ طبیعی خریداری کنید، بهتر است یک یک دو درجه از رنگ لب هایتان تیره تر باشد.
- از انتخاب رژلبی که یک یا چند درجه روشن تر از رنگ لب هایتان هستند، خودداری کنید؛ زیرا چهره شما را رنگ پریده و بیمار نشان می دهند.
- هنگام تست رژلب بهتر است هیچ رنگ دیگری روی لب هایتان نزده باشید.
- می توانید رژلب را روی لب پایین تست و کرده و رنگ آن را با لب بالایی که فاقد رژلب است، مقایسه کنید.
- اگر قصد دارید رژلبی را برای لباس خاصی تهیه کنید، بهتر است زمان خرید آن لباس را به همراه داشته باشید تا دقیقا رنگ مورد نظر خریداری شود.
- در هنگام خرید خط لب نیز دقت کنید که رنگ آن دقیقا با رنگ رژلب همخوانی داشته باشد. مداد لب تیره، غیرطبیعی به نظر می آید و اصلا جلوه زیبایی ندارد.


آموزش زدن حرفه ای رژلب


برای برجسته نشان دادن لب ها می توانید از روش زیرسازی برای برجسته کردن لب ها استفاده کنید تا علاوه بر جلوه زیبایی، طبیعی نیز باشند. برای انجام این کار کافیست ابتدا با استفاده از مداد لب، دور تا دور لب را خط بکشید. سپس خط های عمودی را روی لب بالا و پایین بکشید. با استفاده از یک رژلب به رنگ بژ روشن و مات، روی سطح لب هایتان را رژلب بزنید. در آخر، با استفاده از یک رژلب مایع همرنگ، قسمت وسط لب پایین را مقداری براق کنید تا درخشندگی لب هایتان حالت طبیعی تری داشته باشد.
روش دوم برای رژلب زدن حرفه ای نیز استفاده از کرم پودر است. البته پیش از زدن کرم پودر بهتر است به وسیله یک لایه بردار یا اسکراب، لب های خود را نرم و مرطوب کنید تا کرم پودر بهتر روی لب ها بنشیند. حال نوبت به زدن کرم پودر روی لب ها می رسد. سپس با استفاده از یک مداد لب قهوه ای، خطی را کمی بیرون از خط لب طبیعی خود ایجاد کنید. پس از آن چند خط عمودی روی لب ها ایجاد کرده و روی آن رژ بزنید. می توانید یک رنگ تیره تر نیز انتخاب کنید و دور تا دور لب را تیره تر کنید تا برجسته تر به نظر بیاید.

 

نحوه صحیح زدن رژلب چگونه است؟


اشتباهاتی که معمولا هنگام رژلب زدن مرتکب می شویم


اگر می خواهید یک آرایش لب حرفه ای را تجربه کنید، بهتر است اشتباهاتی که در ادامه قصد توضیح آن ها را داریم به خاطر سپرده و از انجام آن ها خودداری کنید.

زدن رژلب روی لب های خشک

سعی کنید به اندازه کافی آب بنوشید تا لب هایتان دچار خشکی نشوند. اگر با نوشیدن آب به اندازه کافی مشکل خشکی لب هایتان حل نشد، می توانید از وازلین یا انواع بالم لب برای نرم شدن لب ها به کار گیرید.

عدم لایه برداری لب

برای از بین بردن لایه مرده پوست لب می توانید از انواع لایه بردارهای طبیعی و کارخانه ای استفاده کنید. پس از آن بالم لب زده و پوسته های اضافی لب ها را جدا کنید.

استفاده بی رویه از خط لب

بهتر است خط لب را به گونه ای بکشید که لب ها از حالت طبیعی خارج نشوند. اگر تمایل داشتید لب ها را بزرگ تر از حد عادی خود نشان دهید، در این کار افراط نکنید.

استفاده از خط لب خیلی تیره

از انتخاب خط لب تیره تر از رنگ رژلب تان بپرهیزید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، سعی کنید به دنبال خط لبی باشید که تا جای ممکن با رنگ رژلب تان سازگاری داشته باشد.

عدم سازگاری رنگ رژلب با رنگ پوست

جستجو و یافتن رنگ مناسب رژلب برای نظم هر چه بیشتر چهره، امری بس ضروری است. سعی کنید برای پوست های زرد به دنبال رنگ رژلب گرم و برای پوست های صورتی به دنبال رژهایی با تناژ رنگی آبی و بنفش باشید.

چند بار زدن رژلب

زدن رژلب چند بار روی هم نه تنها موجب افزایش ماندگاری آن نخواهد شد، بلکه موجب پوسته پوسته شدن و کنده شدن آن نیز خواهد شد.


راهکارهایی برای پاک نشدن زودهنگام رژلب


برخی رژلب ها دوام زیادی دارند؛ اما معمولا فرمولاسیون مواد تشکیل دهنده آن ها بسیار خشک بوده و زودتر از موعد از لب ها پاک می شوند. برای افزایش ماندگاری رژلب، یک مداد لب با رنگ طبیعی برداشته و مرز لب را مشخص کنید. رنگ این خط لب باید به گونه ای باشد که تنها هاله ای روی لب نشان دهد. سپس داخل لب ها را نیز با استفاده از همان خط لب رنگ دهید. دلیل این کار نیز آن است که پایه رنگ به نگه داشتن رژلب کمک بسیاری می کند. سپس روی همین لایه، رژلب مورد نظر خود را بزنید.
بعد از زدن رژلب نیز با استفاده از مداد، خط مرزی بالای لب را پررنگ کنید. با انگشت خود روی لب ها ضربات آهسته ای وارد کنید تا رنگ لب ها یکنواخت شوند.

 

آشنایی با رژلب گریماس


راهکارهای ترک نخوردن رژلب


اگر لب هایتان پوسته پوسته شده است، با استفاده از یک مسواک تمیز نسبت به برطرف سازی این مشکل اقدام کنید. سپس لب هایتان را زیرسازی کنید و مطمئن شوید که تمام لب را به طور مساوی با زیرساز پوشانده اید. در مرحله بعد، کمی برق لب روی لب ها بزنید تا مرطوب شوند. برق لب کمک می کند که رژلب راحت تر روی لب ها نشسته و دچار خشکی و ترک نشود. حال می توانید رژلب مورد نظر خود را بزنید. در نهایت، کمی پودر شفاف روی رژلب تان بزنید. ترکیبی از تمامی این مراحل به شما کمک می کند که از ترک خودرن رژلب پیشگیری کنید.


راهنمای انتخاب رنگ رژ متناسب با رنگ لب


پیش از آن که بدون توجه به رنگ لب خود نسبت به خریداری رژلب اقدام کنید، بهتر است این بخش را مورد مطالعه قرار دهید.

بهترین رنگ رژلب برای لب های رنگ پریده

برای لب های رنگ پریده به سراغ رنگ های مات بروید. صورتی کمرنگ و بژ روشن بهترین انتخاب ها هستند؛ چرا که رنگ های تیره روی لب های رنگ پریده بیش از اندازه جلب توجه کرده و بهتر است از رنگ های ملایم استفاده شود.

بهترین رنگ رژلب برای لب های تیره

اگر لب های تیره رنگی دارید، رژهای پررنگ با تم رنگی آبی برای شما بسیار مناسب هستند. رنگ های روشن روی لب های تیره، خاکستری و متمایل به سیاه جلوه می کنند.

بهترین رنگ رژلب برای لب هایی با رنگ غیر یکنواخت

بهتر است یک لب را رژلب روشن و لب دیگر را تیره بزنید. با این روش هم می توانید رنگ طبیعی لب های خود را بپوشانید و هم آن را برجسته تر کنید.

 

با رژلب گریماس بیشتر آشنا شوید


انتخاب رژلبی که تمامی این قابلیت ها را دارا باشد


یکی از برندهای محبوب رژلب که تمامی نقاط قوت بالا را دارا است و بافت لطیفی را به ارمغان می آورد، گریماس است. رژلب های گریماس با بافتی لطیف و نیمه مات در رنگبندی متنوع و متناسب با کلیه سلیقه ها در دو شکل پالت و استیکی عرضه می شود. رژلب گریماس یکی از معدود برندهای عاری از هرگونه سرب و مواد شیمیایی مضر است که برای استفاده روزمره بهترین گزینه محسوب می شود.


روش استفاده از رژلب گریماس


رژلب گریماس را می توان به وسیله قلم موی SL6 روی لب ها منتقل کرد. ابتدا به وسیله مداد گریماس یا آیشدو، رژلب را طراحی کرده و روی آن از لیپ استیک یا ترکیب آن با کرم میکاپ استفاده کنید و در نهایت برای ماندگاری بالا آن را با فیکسینگ پادر، فیکس کنید.


نحوه خرید رژلب گریماس

محصولات گریماس را می توانید از نمایندگی های مجاز سراسر کشور تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000
موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولی عصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: