چهارشنبه 29 آذر 1396 - 08:53:38

انتخاب نام مناسب برای آرایشگاه

انتخاب اسم مناسب برای سالن زیبایی

چگونه نام مناسبی برای آرایشگاه پیدا کنیم؟

 

نحوه انتخاب نام برای سالن زیبایی


اگر به دنبال این هستید که یک آرایشگاه جدید تاسیس کرده و یا می خواهید کار فعلی خود را گسترش دهید نیاز به یک نام مناسب برای این کار خواهید داشت. زیرا نام مناسب می تواند به تنهایی مانند یک آهنربا عمل کرده و مشتری های زیادی جذب کند. توجه به این نکته ضروری است که مشتری ها پس از خروج از آرایشگاه شما با دوستان خود در مورد این سالن صحبت کرده و در صورت خوش آهنگ بودن نام سالن، تا مدت ها این اسم در ذهن همه ماندگار خواهد شد. اما بسیاری با این سوال مواجه می شوند که از کجا باید کار خود را آغاز کنند و تفاوت یک نام زیبا و یک اسم نامناسب چیست؟در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب به موضوع انتخاب نام و موارد ذیل بیشتر پرداخته می شود:


• هنگام انتخاب اسم آرایشگاه به چه نکاتی باید توجه کرد؟
• در صورت تردید در مورد چند اسم برای آرایشگاه، کدام مناسب تر است؟
• چگونه از اسم آرایشگاه  مورد نظر خود فیدبک دریافت کنیم؟

 

 

 

نکاتی درباره نام مناسب برای آرایشگاه

صرف نظر از اسمی که انتخاب کرده اید، ممکن است نام مورد نظر شما از همان ابتدا آوای آشنایی نداشته باشد و به همین دلیل شما را دچار تردید کند. در این صورت ممکن است با این سوال ها روبرو شوید که "آیا اسم بهتری هم وجود دارد؟" " آیا از گزینه دیگری باید استفاده کرد؟ اما باید توجه کرد که این یک امر طبیعی است و با گذر زمان این مشکل حل می شود.


برای این که اسم مورد نظر شما به گوشتان آشنا به نظر برسد ممکن است کمی زمان نیاز باشد. البته این برای افرادی است که از قبل راجع به این موضوع فکر نکرده اند. اما اگر از قبل به این موضوع فکر کرده و اسم دلخواه خود را می دانید، با این مشکل روبرو نخواهید شد.


اگر در مورد نام مناسب برای آرایشگاه خود شک دارید، می توانید شک و تردید خود را کنار گذاشته و به جای آن کار را شروع کنید. زیرا همیشه شروع کار حس خوبی القا کرده و به شما اطمینان می بخشد که نام مناسبی انتخاب کرده اید.

 

 

معیارهای انتخاب نام مناسب برای آرایشگاه

انتخاب نام 
برای انتخاب نام مناسب برای آرایشگاه حتما باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید تا موفقیت شما تضمین شود. در ادامه به برخی از این معیارها پرداخته شده است.


ایده ها و نظرات
گاهی اوقات نظر های مناسب در مکان های عجیبی به ذهن انسان خطور می کند. به طور مثال ممکن است در حال دوش گرفتن باشید که نام مناسبی به نظرتان برسد. در این حالت هر چه سریع تر آن نام را در تلفن همراه خود ذخیره کرده و یا در محلی که آن را باز هم خواهید دید، یادداشت کنید. مهم محل یادداشت کردن آن نام نیست و مهم ترین نکته این است که آن نام را ذخیره کنید.


ایده گرفتن از محیط
اگر به دنبال تاسیس و یا گسترش یک کار هستید، می توانید از همکاران خود کمک گرفته و از آن ها بخواهید چند نام زیبا را پیشنهاد کنند. در این حالت با انتخاب های بیشتری روبرو بوده و می توانید به سادگی  یکی از این موارد را انتخاب کنید.


در نظر گرفتن مخاطب
توجه به شهر یا منطقه ای که در آن قرار دارید نکته بسیار مهمی است زیرا برخی از نام ها در بعضی از مناطق بازخورد مناسبی نداشته و این در حالی است که همان نام در یک محل دیگر طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.


ساخت لوگو
ممکن است در اطراف خود فرد خلاقی داشته باشید و یا خود فرد خلاقی باشید، در این صورت می توانید برای هر نامی  که مد نظر دارید یک لوگو طراحی کرده و هر کدام از این لوگو ها که حس خوبی به شما داد را انتخاب کنید.


در نظر گرفتن اسم خود
بسیاری از افراد موفق نام خود را برای آرایشگاه شان انتخاب می کنند. این کمی حالت شخصی تر و صمیمانه تر به 
آرایشگاه شما می دهد، اما در حالتی مناسب است که نام شما برای یک آرایشگاه آهنگ مناسبی داشته باشد.


محل سالن زیبایی
یک نوع دیگر که می تواند به نوع خود خاص باشد، انتخاب نام خیابان و یا محله به عنوان اسم 
آرایشگاه است. البته این امر هم در حالتی ممکن است که نام محل زیبا بوده و ملک سالن شما هم در همان محل باقی بماند.

 

برای دریافت هر گونه اطلاعات پیرامون تاسیس سالن زیبایی با وب سایت رژلب در ارتباط باشید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: