جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 00:36:09

جوانسازی چشم

رموز جوانسازی چشم ها

جوانسازی پوست

جوانسازی 


پوست اطراف چشم ها حساس ترین و نازک ترین قسمت از پوست صورت محسوب شده و معمولا با افزایش سن اولین چروکها روی این قسمت به وجود می آید. به همین دلیل پس از گذشتن سن از 30 می بایست انتظار چنین چروک هایی در اطراف چشم را داشت.، پس اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید، وقت آن است که اقدام کرده و از پیشروی این موضوع جلوگیری کنید.

 

چروک دور چشم

جوانسازی چشم

 


 رمزجوانسازی چشم ها
در ادامه به چند نکته مهم و کاربردی که در جوانسازی چشم ها نقش مهمی دارند پرداخته شده است.


1. ابروها
قبل از این که ابروهای خود را بردارید، به این نکته دقت داشته باشید که تنها موهای  اضافه را برداشته و به بقیه ابروها کاری نداشته باشید. زیرا ابروها نیز حساس هستند و با برداشتن بیش از اندازه آن ها کم پشت شده و قسمت های بیش از حد اصلاح شده به سختی رشد می کنند. از طرفی داشتن ابروهایی زیبا قبل از هر چیز به شما کمک می کند تا چشم هایی جوان تر و چهره ای زیباتر داشته باشید.

2. کرم چشم
برای کم کردن چروک ها هر روز از کرم چشم مناسبی کمک گرفته و از محصولی استفاده کنید که نه تنها چروک ها را از بین می برد بلکه از به وجود آمدن آن ها جلوگیری کرده و تیرگی زیر چشم ها را هم از بین می برد. هم چنین کرم دور چشم شما باید خاصیت مرطوب کنندگی هم داشته باشد.
برای آرایش کردن ابتدا کرم دور چشم خود را به خوبی روی صورت مالیده و پس از آن که جذب شد، زیر سازی صورت را انجام دهید.
 

3. زیرسازی
برای زیرسازی صورت می توانید از یک کرم مناسب استفاده کرده و با پخش کردن مناسب آن زیبایی و جوانی چهره خود را تضمین کنید.

 

4. کانسیلر
همیشه دقت داشته باشید که از کانسیلری می بایست استفاده کنید که 2 درجه روشن تر از پوست تان باشد. برای به کار بردن کانسیلر نیز نقطه های ریزی در زیر چشم زده و سپس این نقطه ها را به آرامی در سرتاسر قسمت زیرین چشم پخش کنید.

 

5. پودر
پس از به کار بردن کانسیلر از پودر آرایشی مناسب پوست خود کمک گرفته و کانسیلر را در جای خود ثابت کنید تا چروک های شما از بین بروند.

 

6. بیس سایه
بیس سایه که به پرایمر نیز شناخته می شود، به شما کمک می کند تا چروک های روی پلک را از بین برده و با روشن کردن پوست اطراف چشم، چشم هایی جوان تر به شما می بخشد.

 

7. سایه چشم
در زدن سایه به پشت چشم دقت داشته باشید که می بایست از رنگ های مات استفاده کرده و تا جای ممکن از سایه های براق و اکلیلی دوری کنید.

 

8. فرمژه
برای زیبایی و جوان تر نشان دادن چشم ها نیازمند مژه هایی زیبا و جوان هستید. برای به دست آوردن این مژه ها نیز کافیست از فر مژه کمک گرفته و مژه های خود را به زیبایی حالت دهید. برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید قبل از استفاده از فرمژه آن را به مدت 15 ثانیه با حرارت سشوار گرم کنید.

 

9. خط چشم
برای زیبایی بیشتر چشم ها می توانید از یک خط چشم مناسب استفاده کرده و به چشم ها حالت زیبایی ببخشید. به جای مداد مشکی نیز از مداد آبی یا سرمه ای استفاده کرده و چهره را جوان تر نشان دهید.

 

10. اکلیل
با بالا رفتن سن، می بایست تا جای ممکن کمتر از اکلیل استفاده کنید. زیرا اکلیل توجه را بیشتر به چروک ها جلب می کند.

 

نکات مهم:

  همیشه روی چشم را به آرامی و با حداقل فشار آرایش کنید. از قرار دادن مقادیر زیاد محصولات آرایشی به خصوص سایه بر روی چشم ها صرف نظر کرده و کار خود را در چند مرحله انجام دهید.

  اگر از عینک استفاده می کنید، از رنگ های کمرنگ تری در آرایش خود استفاده کرده و با این کار حالت و زیبایی چشم های خودرا بیشتر به نمایش بگذارید.

  از یک برنامه غذای متعادل پیروی کنید و روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید.

 یکی از مهم ترین دلایل بروز چروک در جامعه امروزی استرس بالاست. بنابراین با استفاده از ریلکس کردن و یوگا هر گونه استرسی را از خود دور کرده و سلامت خود را حفظ کنید.

  خوابیدن نیز در داشتن چهره ای جوان و زیبا موثر است. به همین دلیل توصیه می شود که روزانه 8 ساعت خوابیده و با این کار از بروز هرگونه چروک و یا تیرگی زیر چشم جلوگیری کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 22:44:38
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: