سه شنبه 04 اسفند 1394 - 03:21:59

جذب مشتری آرایشگاه

موفقیت در کسب و کار

6 روش جذب مشتری بیشتر

جذب مشتری

یکی از روش های موفقیت سالن های زیبایی قبول انتقاد و سعی بر بهبود کیفیت و سطح خدمات  است. علاوه بر این راهکارهای زیادی برای کسب موفقیت بیشتر وجود داشته و با استفاده از این روش ها می توان مشتری بیشتری جذب کرده و سطح رضایت هر کدام از آن ها را بالا برد.
در این مقاله به بررسی عوامل موفقیت در جذب مشتری برای هر سالن زیبایی پرداخته شده است.

1. مشتریان رنگ مو را به خود وابسته کنید.
همیشه
رنگ مو را به گونه ای در آورید که مشتری شما به شما وابسته شده و برای داشتن نتیجه ای بهتر به شما مراجعه کنید.آمار نشان داده است که 30 تا 40 درصد از ارباب رجوع های وفادار یک سالن زیبایی کسانی هستند که موهای خود را رنگ کرده و برای ترمیم و یا برای تغییر رنگ دوباره مراجعه می کنند.

2. اهمیت حفظ مشتری
امروزه هر مشتری حداکثر پس از 90 روز باید به سالن زیبایی مراجعه کند. پس مشتری های جدید خود را به کسانی که تجربه بهتری داشته و کیفیت خدماتی بهتری دارند سپرده و همیشه مراقب باشید تا مشتری های جدید از کار راضی باشند تا بار دیگر به سالن زیبایی شما مراجعه کنند.

3. برگشت مشتری
به مشتری خود انگیزه برگشت بدهید. اگر فرد جدیدی به آرایشگاه شما مراجعه می کند، بسته های تخفیف و یا بسته های خوش آمد گویی به وی پیشنهاد داده و این کار را قبل از شروع کار انجام دهید تا در طی انجام پروسه مورد نظر، مشتری شما به کیفیت کار و خوش برخورد بودن شما فکر کند. همچنین می توانید به مشتری هایی که بیش از 3 بار مراجعه می کنند کارت های تخفیف 10 تا 20 درصدی ارائه دهید.

4. علامت مشخصه
همیشه علامت مشخصه سالن زیبایی خود و نام آن را به گونه ای انتخاب کنید تا در یادها باقی بماند. همچنین آن را در محلی قرار دهید تا به خوبی دیده شده و در صورت باز بودن دیده شده و در صورتی که بسته بودید هم زمان برگشت خود را اعلام کنید.

5. خرده فروشی
مشتری های خود را آموزش داده و همزمان به آن ها بگویید که در صورت تمایل می توانند از همان محصولات از شما خریداری کنند. به طور مثال به آن ها درباره محصولی که استفاده می کنید، دلیل استفاده از آن و چگونگی استفاده از آن توضیح دهید. البته تمام اسرار را فاش نکنید. در چنین صورتی مشتری های شما قدر دان بوده، به حرف های شما گوش کرده و باز هم برای توصیه های بیشتر به شما مراجعه خواهند کرد.

6. درگیر کردن مشتری
هنگامی که  محصولات جدید را امتحان می کنید، مشتری های خود را نیز درگیر این موضوع کنید. به این صورت که به مشتری خود بگویید که می خواهید محصول جدیدی را تست کنید و اگر بخواهد می تواند در این زمینه مشارکت داشته باشد. حتی می توانید به وی برای این کار کارت های تخفیف و یا امتیازات دیگر بدهید. سپس در روز های بعد از آن ها در مورد آن محصول سوال پرسیده و از آن ها نظر بخواهید. این کار مشتری های شما را درباره امتحان کردن محصولات جدید هیجان زده کرده و به شما نیز کمک می کند تا برتری محصول جدید و یا قدیم را تشخیص دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 05 اسفند 1394 - 21:47:30
نکات جالبی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: