شنبه 13 بهمن 1397 - 15:10:44

انواع مدل مو دخترانه و زنانه برای عروسی

انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت

آموزش درست کردن شینیون های ساده در منزل

 

انواع مدل مو زنانه و دخترانه مناسب برای عروسی


انتخاب مدل مو برای خانم ها کار چندان ساده ای نیست؛ چرا که باید با فاکتورهای بسیاری نظیر سن، موقعیت اجتماعی، مشخصات ظاهری، مناسبت ها و ... تطابق داشته باشد. اگر شما هم در انتخاب مدل موی مناسب برای رفتن به عروسی مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله انواع مدل مو دخترانه و زنانه برای عروسی را از دست ندهید. در در مطلبی که پیش رو دارید، درباره تمامی نکات مربوط به مدل مو توضیح خواهیم داد.


آموزش انواع مدل مو دخترانه برای عروسی


یکی از بهترین مدل موها برای دختران جوان، شینیون های ساده ای است که از انواع بافت تشکیل شده اند. می توان از مدل موهایی بهره مند شد که در عین سادگی با زیبایی در هم آمیخته شده باشند. البته مدل موهای بافت، سن خاصی را شامل نمی شود و شما در هر سن و سالی که باشید می توانید از ترکیب مدل های مختلف با انواع بافت، جلوه بسیار زیبایی را به موهای خود بدهید.
زمانی که صحبت از مدل مو دخترانه برای عروسی به میان می آید، باید به سادگی آن توجه ویژه ای نشان دهیم. همیشه به خاطر داشته باشید در صورتی که سن تان کم است، شلوغ کاری در شینیون می تواند منجر به افزایش سن شما شود. در واقع هر چه در محافل ساده تر ظاهر شوید، زیبایی بیشتری را با خود به همراه خواهید داشت. معمولا دخترهای جوان از موهای بلند و پرپشتی برخوردارند؛ به همین دلیل انواع مدل موهای باز و نیمه باز می تواند گزینه بسیار خوبی برای این دسته افراد باشد.
مدل موی بسته نیز یکی دیگر از انواع مدل موهایی است که اگر از قانون سادگی پیروی کند، بسیار شکیل خواهد بود. این مدل موها به راحتی روی موهای کوتاه و متوسط قابل اجرا بوده و مزیتی که دارد، آزادی عملی است که طی مراسم برای شما به همراه دارد. به عبارت دیگر، شما با مدل موی بسته می توانید بدون هیچ مشکلی و با هر جنب و جوشی این اطمینان خاطر را داشته باشید که مدل موی شما زیبایی ظاهری خود را از دست نخواهد داد.
مدل موی یک طرفه باز، ترکیبی از مدل موی بسته و باز است که گزینه بسیار مناسبی برای مراسم عروسی به حساب می رود. این مدل مو می تواند زیبایی بسیاری را به ظاهر شما ببخشد؛ اما باید توجه داشته باشید که اگر فرد گرمایی هستید، بهتر است از انتخاب آن خودداری کنید. به خصوص در فصل گرما که تعریق بدن بیشتر است، انتخاب مدل موهای باز چندان مناسب نخواهد بود. مدل موی یک طرفه بسته نیز یکی دیگر از انواع شینیون مو است که به جای قرار گرفتن در مرکز سر، به طرفین متمایل می شود و ظاهر جدیدی را به وجود می آورد.


آموزش مدل موهای زیبایی که می توان در خانه درست کرد


اگر به هر دلیلی تمایلی برای رفتن به آرایشگاه ندارید، احتمالا درست کردن موها در خانه تنها به اتو یا بابلیس کشیدن محدود می شود. اما خوب است بدانید که مدل موهای جذاب اما در عین حال ساده ای وجود دارد که به راحتی و بدون هیچ تخصصی می توانید در منزل درست کنید. در ادامه قصد داریم چند مدل مو ساده را به شما آموزش دهیم که می توان آن ها را به راحتی در منزل درست کرد.

شینیون بافت پشت سر

این شینیون بسیار ساده است و اگر موهای بی حالتی دارید، باید بگوییم که این مدل روی سر شما فوق العاده خواهد شد. روش درست کردن شینیون بافت پشت سر بدین صورت است:
ابتدا موها را به خوبی شانه کشیده و در پشت سر به صورت دم اسبی ببندید. سپس دم اسبی را ببافید و انتهای آن را با یک کش ظریف ببندید. در مرحله بعد، بافت را به سمت چپ بکشید و با سنجاق مویی در جای خود محکم کنید. حال موها را تا کرده و به سمت راست بیاورید. یک حلقه افقی در پشت سر ایجاد کنید و با کمک سنجاق مویی، شینیون بافت خود را ثابت کنید.

حالت دار کردن مو

برای فر کردن مو به اتو یا بابلیس، شانه، کلیپس، اسپری محافظ مو و تافت نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که پیش از مصرف اتو مو یا بابلیس حتما از محافظ مو استفاده کنید تا موهایتان شکننده و وز نشود. یک دسته مو را جدا کنید. برای اینکه موهای حالت دار با موهای صافی که هنوز حالت دار نشده اند ترکیب نشود، می تونید موهای صاف را با کلیپس جدا کرده و هر بار دسته ای از موها را از آن جدا و بابلیس کنید. توجه داشته باشید که اگر دسته های بزرگی از مو را بردارید، مو فر نشده و تنها به صورت حالت دار در پشت سر نمایان می شود. در انتهای کار، موهای فر شده را با اسپری فیکس کنید تا حالت خود را تا پایان روز حفظ کنند.

آموزش مدل موی نیمه باز

برای ایجاد این شینیون ساده، فقط کافیست دو دسته مو را از جلوی صورت به عقب بیاورید. این دو دسته را بپیچانید و در پشت سر گره بزنید. گره به وجود آمده را با سنجاق سر یا سنجاق مویی در جای خود محکم کنید تا در اثر حرکت پایین نیاید.

 

آموزش شینیون در منزل

 

شینیون بالای سر

برای ایجاد شینیون بالای سر می توانید موها را به دو دسته مجزا تقسیم کنید و هر کدام را جداگانه ببافید. موهای بافته شده را کمی به بیرون بکشید تا حالت شل پیدا کنند. بافت ها را در پشت سر به هم گره بزنید. اگر موهای بلندی دارید، بهتر است گره های بیشتری بزنید. در انتها سر بافت ها را درون گره مخفی کرده و با کمک سنجاق در پشت سر ثابت کنید.

هدبند بوهویی

این مدل در عین سادگی بسیار جذاب است و با دو دسته مو از دو طرف سر درست می شود. ابتدا هدبند یا تل مورد نظر را روی سر بگذارید. سپس یک دسته کوچک مو را از پشت گوش ها بگیرید و به دور هدبند بپیچید. همین کار را برای دسته دیگری از مو نیز انجام دهید. برای زیبایی هر چه بیشتر کار می توانید قسمت پشت سر را با گل های طبیعی یا مصنوعی کار کنید.


انواع مدل مو مناسب برای موهای کم پشت و نازک


شینیون مو برای موهای کم پشت و نازک می تواند کمی دشوار به نظر برسد؛ اما به همین زودی عقب گرد نکنید! در ادامه مدل موهای جذابی را به شما معرفی خواهیم کرد که حتی با وجود داشتن موهای کم پشت و نازک نیز می توانید آن ها را انجام دهید.

مدل موی کوتاه و نامرتب

اگر مدل موی پسرانه به شما می آید، پیشنهاد می کنیم حتما این مدل را امتحان کنید. با مدل موی کوتاه و نامرتب، موهایتان به ظاهر پرپشت تر نشان داده خواهد شد.

مدل موی کوتاه و صاف

یکی از بهترین مدل های مناسب برای موهای نازک و کم حجم، موی صاف است. برای داشتن موهای صاف کافیست ابتدا موهایتان را سشوار و سپس اتو مو بکشید. به همین راحتی مدل موی زیبایی خواهید داشت.

مدل موی فرق کج و موج دار

باز کردن فرق وسط، موهای شما را نازکتر نشان خواهد داد. بهترین راهکار، فرق کج است که می توانید برای زیبایی بیشتر، آن را موج دار کنید.

بستن موها رو به عقب

شاید نتوانید موی کوتاه و کم حجم را دم اسبی ببندید؛ اما به راحتی می توانید آن را کمی پوش داده و با سنجاق رو به عقب ببندید. اگر می خواهید موهایتان پرپشت به نظر برسند، قسمت وسط سر را بیشتر پوش دهید.

مدل موی کوتاه و فر شلخته

مدل موی کوتاه و فر شلخته شما را جوان تر نشان می دهد. این مدل برای هر مکان و مراسمی مناسب است و در تابستان جلوه بسیاری دارد.

انداختن موها به پشت گوش

زمانی که موهایتان را پشت گوش قرار می دهید، نه تنها زیبایی صورت شما بهتر مشخص می شود، بلکه موهایتان پرپشت تر نیز به نظر خواهد آمد.

چتری بلند رو به جلو

اگر روی موهایتان از کل آن بلندتر است، قسمت روی مو را به سمت جلو مدل دهید. بهترین مدل برای این کار، چتری بلند رو به جلو است که اگر جلوی سرتان کمی خالی باشد، به خوبی تحت پوشش قرار می دهد.

چتری فرق از وسط

یکی از بهترین گزینه ها برای موی نازک و کم حجم، چتری صاف به همراه فرق از وسط است. برای پرپشت نشان داده چتری های خود نیز می توانید یک بار سرتان را رو به پایین و بلافاصله رو به بالا بیاورید.

 

مدل مو متناسب با موهای کم پشت


انتخاب مدل مو بر اساس فرم صورت


تناسب میان مدل مو و فرم صورت، باعث افزایش زیبایی شما خواهد شد. در مقابل، اگر مدل موی اشتباهی برای خود انتخاب کنید، نه تنها زیبایی خود را تحت شعاع قرار می دهید، بلکه ممکن است اجزای صورتتان نامتقارن به نظر برسند. در ادامه قصد داریم شما را با مدل موهای مناسب برای انواع فرم صورت ها آشنا کنیم.

صورت های گرد

تقریبا همه مدل موها به فرم صورت گرد می آید؛ اما بهتر است کاری کنید که چهره تان کمی کشیده تر به نظر برسد. افرادی که دارای صورت گرد هستند، معمولا پیشانی چندان بلندی ندارند. بنابراین بهتر است از انتخاب مدل موی چتری اجتناب کنند. بهترین راهکار برای فرم صورت گرد آن است که موها به سمت بالا بسته شوند. باز کردن فرق از وسط نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. البته بهتر است فرق از وسط را به سمت عقب بکشید تا صورت کشیده تر به نظر برسد.

صورت های کشیده

افراد دارای صورت کشیده نیز می توانند موهای خود را به هر مدلی در آورند؛ اما بهترین گزینه برای آنان، چتری و فرق کج است. این مدل موها برای افراد دارای پیشانی بلند متناسب بوده و اجزای صورت را به خوبی متعادل می کند. پس بهتر است از این ترفند بهره مند شوید و موهایتان را روی پیشانی بریزید تا حسابی تغییر کنید.

صورت های مربعی

اگر فرم صورت شما مربعی شکل است، توصیه می کنیم از مدل موی چتری اجتناب کنید. این مول مو پیشانی شما را پهن تر نشان داده و نمای چندان خوبی ایجاد نخواهد کرد.

صورت های لوزی

افرادی که دارای صورت لوزی شکل هستند، معمولا چونه های کوچک و تیزی دارند. یکی از بهترین راهکارها، باز کردن فرق است که مقداری از آن نیز روی پیشانی و قسمتی دیگر نیز روی اطراف صورت ریخته شود.

صورت های کوچک و لاغر

بهترین روش برای شما که دارای صورت های کوچک و لاغر هستید، این است که کاری کنید صورت تان پر و شلوغ به نظر برسد. به عنوان مثال می توانید موهای خود را فر کنید و تارهایی از آن را روی گونه ها و اطراف صورت بریزید. با این کار حجم صورت پرتر نشان داده خواهد شد. حتی می توانید موهایتان را هایلایت کنید تا اجزای صورت بهتر به نظر برسند.


انواع شینیون مو


شینیون انواع مختلفی دارد که با توجه به مشخصه هایی همچون فرم صورت، قد موها و ... انجام می گیرد. انواع مختلفی از شینیون های باز و نیمه باز وجود دارند که روی موهای متوسط و بلند قابل اجرا می باشند. انواع دیگری از شینیون های بسته نیز وجود دارند که در قسمت های مختلفی از سر مانند بالای سر، پشت گردن، کنار سر و ... صورت می گیرند. از جمله متداول ترین شینیون های مو می توان به خطی، حرارتی، بافت، کلاسیک، شلخته و ... اشاره کرد که پیش از این، آموزش تمامی آن ها توسط وب سایت رژلب ارائه شده اند.


انواع مدل موهای کودکانه


مدل موی بچه گانه اگر با دقت انتخاب شود، در زیبایی هر چه بیشتر کودک نقش به سزایی خواهد داشت. حتی با کمی دقت و تمرین می توانید مدل موهای ساده ای را بیاموزید و زمان برگذاری مراسم خودتان دست به کار شده و موهای فرزندتان را زیباتر از پیش کنید.

مدل موهای باز و نیمه باز برای کودکان

ترکیبی از مدل موی باز و بسته می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شینیون کودکان باشد. برای این کار می توانید قسمت هایی از جلو و اطراف مو را جدا کرده و به موازات هم در پشت سر گره بزنید. در نهایت برای هر چه زیباتر شدن کار می توانید از انواع گل های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید.

 

انواع مدل موهای بچگانه

 

مدل موی بسته بچه گانه

اگر می خواهید کودک در محافل احساس راحتی بیشتری داشته باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب مدل موی بسته است. می توانید از بین مدل موهای ساده و شلوغ یکی را برگزینید؛ اما پیشنهاد ما با توجه به سن، مدل موی ساده است.

مدل موی باز بچه گانه

یکی از بهترین مدل ها برای کودکان، مدل باز است که می توان نوع فر یا صاف آن را با توجه به سلیقه انتخاب کرد. برای زیبایی بیشتر موی باز می توان در قسمت جلوی مو از انواع بافت های تزئینی استفاده کرد تا مدل موی بچه گانه حرفه ای تر به نظر برسد.

نکته: توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن از انواع دستگاه های گرمایشی نظیر اتو مو، بابلیس و سشوار برای حالت دادن به موی کودکان استفاده نکنید. موهای کودکان نسبت به موهای بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید دقت بیشتری نسبت به آن به خرج داد.


در این مقاله از وب سایت رژلب به بررسی انواع مدل مو دخترانه و زنانه برای عروسی پرداختیم. چنانچه تجربه ای در این حوزه دارید، می توانید آن را با ما و سایر کاربران از طریق قسمت نظرات در میان بگذارید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سلام. سایت زیبایی دارین.
ممنون میشم از بخش های مختلف سایت من هم دیدن کنید و نظرتون رو برای بهتر شدن سایتم بدین
فروشگاه محصولات مد خانم ها
http://www.ladymodkala.ir
لیست محصولات آرایشی بانوان
http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-آرایشی/
لیست محصولات بهداشتی خانم ها
http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-بهداشتی/
لیست انواع مختلف محصولات عطر و ادوکلن زنانه
http://www.ladymodkala.ir/product-category/عطر-و-ادوکلن/
انواع پوشاک خانم ها از لباس مجلسی گرفته تا شومیز و لباس زیر زنانه
http://www.ladymodkala.ir/product-category/پوشاک-خانم-ها/
انواع مختلف زیورآلات از قبیل طلا و نقره جات و گردنبند و دستبند و حلقه دخترانه
http://www.ladymodkala.ir/product-category/زیورآلات/
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: