چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 15:35:51

مدل مو برای صورت گرد

 

مدل کوتاهی مو برای صورت گرد

انواع مدل شینیون مو متناسب با فرم صورت گرد

 

انواع مدل مو برای صورت گرد

 


افرادی که دارای صورت گرد هستند، بهتر است مدل موهای خود را به گونه ای کوتاه یا شینیون کنند که آن را ظریف تر نشان دهد. البته داشتن صورت گرد به این معنی نیست که شخص اضافه وزن دارد؛ ممکن است برخی افراد بنا به دلایلی همچون استخوان بندی از صورت گرد برخوردار باشند. در ادامه چند مدل مو برای صورت گرد به شما معرفی خواهیم کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرند.


مدل مو لیر برای صورت گرد


داشتن موهای بلندی که به صورت خردکوتاه شده و لایه های بلندی روی آن وجود دارد باعث می شود که موها زیباتر به نظر برسند. به خصوص خانم هایی که صورت های گردی دارند می توانند موهای خودرا به صورت لیر کوتاه کرده و با قرار گرفتن لایه های مو روی گونه به گونه ای به نظر برسند که گویی صورت خود را گریم کرده اند. اندازه ایده آل موها برای خانم ها حداقل زیر چانه است.

 

مدل موی لیر برای صورت گرد


مدل مو فرق کج مناسب برای صورت گرد


فرق کج علاوه بر لاغر تر نشان دادن چهره، سن را هم کمتر نشان می دهد. فراموش نکنید که داشتن مدل موی مناسب ممکن است در ظاهر کمی شما را لاغرتر نشان دهد ولی مهم تر از هر چیزی داشتن اعتماد به نفس است. بنابراین سعی کنید کارهایی که به شما احساس خوبی می دهد را انجام داده و با داشتن حس خوب به خود این حس را به دیگران نیز القا کنید.

 

مدل مو فرق کج برای صورت گرد


مدل مو باب نامتقارن مناسب برای صورت گرد


وقتی در مورد موهایی صحبت می شود که هدف آن لاغر تر نشان داد چهره است، بهتر مدل مویی که می توان با استفاده از آن به این منظور دست یافت، مدل موی باب است. هر نوع دیگری از مدل موی باب کوتاه، بلند و یکدست نه تنها مناسب شما نیست بلکه باعث می شود که چهره شما گردتر هم به نظر برسد. باب نامتقارن به مدل مویی گفته می شود که مو ها در پشت سر کوتاه تر بوده و در اطراف صورت بلند تر دیده می شوند. این مدل مو بسیار ساده بوده و حالت دادن آن نیز خیلی ساده است، بنابراین برای خانم هایی که وقت زیادی برای آرایش موهای خود ندارند مناسب است.

 

مدل مو باب نامتقارن برای صورت گرد


مدل مو حجیم مناسب برای صورت گرد

 

بهتر است خانم هایی که صورت گرد دارند از مدل مویی استفاده کنند که حجم زیادی در اطراف سر داشته باشد و از مدل موهای لخت دوری کنند. زیرا موهای لخت باعث می شود که صورت گردتر به نظر برسد. پس سعی کنید موهای خود را حالت دار کرده و یا روی آن ها فرهای درشتی به وجود آورید.

 

مدل مو حجیم برای صورت گرد


مدل مو بلند مناسب برای صورت گرد


کسانی که صورت گردی دارند بهتر است موهای خود را بلند کنند چرا که موهای بلند صورت را قاب گرفته و باعث باریک تر نشان دادن صورت می شود. همچنین در کوتاهی موها بهتر است کوتاه ترین قسمت موها از زیر گونه ها و یا پایین تر باشد تا چهره حالت زیباتری پیدا کند.

 

مدل مو بلند مناسب برای صورت گرد


مدل مو فرق از وسط مناسب برای صورت گرد

 

یکی از روش های مرسوم برای لاغر نشان دادن صورت های گرد، گرفتن فرق وسط روی موهاست. این کار گردی صورت را پوشانده و حالت بیضوی شکل به آن می بخشد. البته بهتر است کسانی که موهای بلند و تا زیر شانه خود دارند از فرق وسط استفاده کنند.


مدل مو چتری کج مناسب برای صورت گرد


اگر صورت گردی دارید، بهتر است به جای چتری کوتاه کردن موها، آن ها را کمی بلند تر کوتاه کرده و به کنار گوش و کنار سر برانید. زاویه دادن به موها به شما کمک می کند تا صورت کشیده تر و کمی بلندتر از معمول به نظر رسیده و به خصوص برای خانم هایی که از گردی صورت خودخسته شده اند، مناسب است. این مدل مو زیبا به خصوص با کوتاهی و کوپ باب تناسب زیبایی داشته و به زیبایی هر چه بیشتر چهره کمک می کند.

 

مدل مو چتری فرق وسط مناسب برای صورت گرد


مدل مو تا سر شانه مناسب برای صورت گرد


اگر به دنبال مدل مویی هستید که مراقبت های پیچیده ای نیاز نداشته باشد، می توانید موهای خود را تا روی شانه هایتان کوتاه کنید. این کار به چهره شما حالت داده و برای هر نوع مدل چهره ای مناسب است. البته لایه لایه کردن موها و خرد کردن آن ها هر مدل مویی را زیباتر نشان می دهد.

 

مدل مو مناسب برای صورت گرد


شینیون مو متناسب با صورت گرد


چنانچه مدل شینیون برای صورت گرد به درستی انتخاب شود، صورت شخص کشیده و جذاب تر جلوه خواهد کرد. خانم هایی که دارای این فرم از چهره هستند، می توانند از انواع مدل های زیر برای خود استفاده کنند.

شینیون کنار سر

مدل شینیون کنار سر برای صورت گرد انتخاب مناسبی است و شما می توانید جهت افزایش جلوه کار به آن سنجاق یا اکسسوری نیز بزنید. برای این که صورت شما کشیده تر به نظر برسد، بهتر است از شینیون شل در پایین سر استفاده کنید. بهتر است خانم های دارای صورت گرد از مدل موی چتری وسط برای جلوی سر خود اجتناب کنند؛ چرا که این مدل مو باعث ایجاد خط افقی دور صورت شده و باعث می شود صورت شما پهن تر به نظر برسد.

 

شینیون مناسب برای صورت گرد

 

مدل موی بابلیس و فرق از وسط

یکی از مدل موهایی که در صورت شما تقارن ایجاد کرده و باعث می شود خیلی گرد به نظر نرسد، بابلیس و فرق از وسط می باشد. برای این کار می توانید ابتدا موهایتان را براشینگ و سپس فرق از وسط ایجاد کنید. سپس با استفاده از دستگاه فر کننده حرارتی موهایتان را بابلیس کنید. برای زیبایی کار هم می توانید کمی از موهای سمت چپ و راست را به پشت صدفی سر برده و با کش سر یا کلیپس جمع کنید.

 

مدل موی بابلیس مناسب برای صورت گرد

 

شینیون ساده و کلاسیک

اگر طرفدار مدل موهای مدرن و شلوغ که بزرگ و نامرتب می باشند، هستید به شما پیشنهاد می کنیم که مدل های شینیون ساده و کلاسیک را انتخاب کنید. این مدل مو همیشه زیبایی خود را دارد و هیچ گاه تکراری نمی شود.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

عالی هستین شما
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: