یکشنبه 11 مهر 1395 - 12:52:29

کرم پودر MAC

 

بهترین کرم پودر مَک

بهترین کرم پودر

کرم پودرMAC

کرم پودر مک

 

برای از بین بردن لکه ها چند رنگ بودن پوست و پوشاندن محل زخم ها و جای جوش ها معمولا ازکرم پودر استفاده می شود. کرم پودر پوست را یکدست و جذاب تر نشان داده و باعث زیبایی بیشتر پوست می شود. اما کیفیت کرم پودر از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل در این مقاله به بررسی 10  کرم پودر برتر کمپانی مَک پرداخته می شود.

برترین کرم پودرهای کمپانی مَک

کرم پودر صورت و بدن مَک

 

کرم پودر صورت


این کرم پودر بسیار سبک بوده و ظاهر طبیعی و زیبایی روی پوست به وجود می آورد. به علاوه این کرم پودر لکه ها را تا حدی از بین برده و پوست را تا حد مناسبی درخشان نشان می دهد. همچنین همان طور که از نام این محصول مشخص است می توان از آن روی بدن هم استفاده کرد.

 

کرم پودر مَک استودیو فیکس پَودِر پِلاس

کرم پودر آرایشی

 


یکی ازکرم پودرهای مک که در واقع به صورت پودری در بازار وجود دارد، کرم پودر استودیو فیکس است که لکه ها را به نسبت و کاملا از بین می برد. این کرم پودر پوست را مات نشان داده و 7 تا 8 ساعت ماندگاری دارد.

 

کرم پودر مَک پرُلانگ

مارک کرم پودر 

 

همان طور که از نام این محصول مشخص است ، این کرم پودر ماندگاری بالایی داشته و تا 15 ساعت روی پوست باقی می ماند. به علاوه با کمک کرم پودرمک  پرو لانگ می توان پوست را تیره تر نشان داده و لکه ها را تا حدی پوشاند.

 

کرم پودر مَک مچ مستر با SPF 15

 

برند کرم پودر



این کرم پودر پوست را یکدست و یک رنگ نشان داده و با 8 ساعت ماندگاری از دسته کرم پودرهای با ماندگاری بالا محسوب می شود. به علاوه از آن جایی که پوست را مات می کند برای پوست های چرب و معمولی مناسب می باشد.

 

کرم پودر مَک استودیو فیکس فلویید با SPF 15

محصولات آرایشی کرم پودر

 


این کرم پودر برای پوست های معمولی و چرب طراحی شده و ظاهری مات روی پوست به وجود می آورد. به علاوه این کرم پودر پوست را نرم و یکدست نشان داده و در مقابل تعریق و رطوبت هم مقاوم است.

 

کرم پودر مَک استودیو اِسکالپت با SPF 15

 

کرم پودر آرایشی


این کرم پودر بیس ژله ای داشته و به همین دلیل به سرعت پوست را آبرسانی می کند. به همین دلیل بهتر است از این کرم پودر روی پوست های خشک استفاده شده و لکه های روی پوست را به خوبی پوشاند.

 

کرم پودر مَک مینِرالایز مویسچِر با SPF 15

محصولات آرایشی مک



این کرم پودر پوست را نرم و زیبا نشان داده و هرگونه نازیبایی روی پوست را از بین می برد. به علاوه از آن جایی که شامل 77 ماده معدنی و ویتامین ب است، برای از بین بردن لکه ها و پوشاندن آن ها مناسب است. این کرم پودر برای همه نوع پوست مناسب بوده و در رنگ های مختلفی وجود دارد.

 

کرم پودر مَک استودیو تِک

کرم پودر آرایشی


این کرم پودر در اصل به صورت پودری بوده و در آن ترکیب آب، مواد معدنی و پودر به کار رفته است. این کرم 6 تا 7 ساعت ماندگاری داشته و برای زدن آن می توان از اسفنج های آرایشی کمک گرفت.

 

کرم پودر مَک استودیو واتر ویت با SPF 30

کرم پودر آرایشی



این محصول جدید و خلاقانه حاوی ژل های منعطف کننده پوست هستند و از آن جایی که بسیار سبک هستند برای آبرسانی و عدم چرب پوست به خوبی عمل می کنند. این کرم پودر منافذ باز و هرگونه لک روی صورت را پوشانده و چروک ها را هم از بین می برد.

 

کرم پودر مَک مینِرالایز

کرم پودر آرایشی مک

 



این کرم پودر حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی بوده و پوست را زیبا و انعطاف پذیر می کند. به علاوه این کرم پودر بسیار سبک است و برای کسانی که به دنبال محصولی هستند که زیبایی طبیعی آن ها را بهتر نشان دهد، مناسب اند.

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: