چهارشنبه 29 مهر 1394 - 13:34:27

نکات آرایشی صورت های بیضی

7 نکته آرایشی برای صورت های بیضی شکل

آرایش زیبا و متناسب نوع صورت



داشتن آرایش متناسب باعث زیبایی بیشتر خانم ها می شود اما وقتی در این آرایش اغراق شده و یا از روش هایی استفاده شود که متناسب صورت نباشند، نتیجه رضایت بخشی به وجود نیامده و آرایش دلنشین نمی شود. از طرفی برای داشتن یک آرایش زیبا و متناسب باید به چند نکته توجه کرد که یکی از این نکات تشخیص نوع چهره است. در این مقاله به بررسی نکات آرایشی مناسب صورت های بیضوی پرداخته شده است که یکی از بهترین و زیباترین انواع چهره است.
1. گریم ملایم
روش های بسیاری برای انجام گریم وجود دارد که کمی گیج کننده هستند، اما با دیدن این روش ها نگران نباشید زیرا اگر چهره بیضوی شکلی دارید، کافیست تنها به حالت چهره خود تکیه کنید و نیازی به روش های پیچیده گریم نیست. هر حرف خلاف این نیز تنها باعث گمراهی شما می شود.
2. لب ها
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که چهره ای بیضی مانند دارند، بهتر است بدانید که برای شما انجام آرایش غلیظ روی چشم ها و روی لب ها به طور همزمان پیشنهاد نمی شود. بلکه می بایست تنها چشم ها و یا تنها لب ها را به صورت پررنگی آرایش کنید.
3. آرایش چشم ها
آرایش صورت روی چهره های بیضی بسیار زیبا شده و می توان روی کسانی که صورت های بیضی دارند، انواع آرایش چشم را بدون هیچ ترسی امتحان کرد. از طرفی با توجه به رنگ پوست خود می توانید از سایه کرم رنگ و مژه های پر و بلند برای آرایش چشم استفاده کنید.
4. گونه ها
یکی از نکات مهم در انجام آرایش و دستیابی به یک آرایش زیبا استفاده از رژگونه و برنزه برای زیبا تر نشان دادن گونه هاست. برای انجام آرایش گونه ها شما می توانید از رژگونه های پررنگ استفاده کرده و یا از رنگ های طبیعی تری استفاده کنید. اما دقت داشته باشید که از آن جایی که چهره بیضی شکلی دارید نیازی به استفاده بیش از اندازه از کرم برنزه و یا رژگونه نبوده و با مقدار کمی از آن نیز می توانید به بهترین شکل ممکن به نظر برسید. فراموش نکنید که استفاده از مقدار زیادی از برنزه صورت شما را از حالت طبیعی خود خارج کرده و مصنوعی نشان می دهد. پس سعی کنید که از رژگونه و یا کرم برنزه تنها برای هایلایت گونه استفاده کنید و از گونها و چهره طبیعی خود به همان صورت که هستند، لذت ببرید.
5. رنگ های مختلف
هیچ گاه در انجام آرایش از رنگ های یکسانی برای هایلایت صورت و رژگونه خود استفاده نکنید. همیشه سعی کنید که اگر از رژگونه تیره ای استفاده می کنید از سایه های هایلایت روشن تری استفاده کنید و یا برعکس اگر از سایه های تیره استفاده می کنید از هایلایت های روشن تری روی گونه ها و یا برای زیرسازی استفاده کنید.
6. رنگ رژگونه
کسانی که چهره های بیضی شکل دارند بهتر است با توجه به رنگ پوست خود از رنگ رژ گونه های مرجانی، صورتی کم رنگ و یا رز مانندی استفاده کنند. همچنین فراموش نکنید که بای زدن رژگونه فرچه را از داخل به خارج صورت حرکت دهید.
7. برق لب
برق لب روی چهره های بیضوی مانند یک معجزه گر عمل می کند، این به این معنی است که اگر آرایش چشم ملایمی دارید می توانید از هر رنگ رژی استفاده کنید و با زدن برق لب روی لب های خود به زیبایی آن ها بیافزایید.
ممکن است چهره های بیضی شکل بر روی کاغذ یکی از بهترین انوع چهره باشند، ولی برای این که بهترین آرایش روی آن ها انجام شود نیاز به کمی سعی و خطاست.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 18:41:00
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: