سه شنبه 11 آبان 1395 - 09:41:18

آرایش عروسکی

آرایش  مخصوص هالووین

آرایش سبک جدید

آرایش عروسکی



در بین آرایش های محبوبی که روی صورت انجام می شود، آرایش عروسکی هم وجود دارد. این آرایش به خصوص در سال های اخیر طرفداران بی شماری پیدا کرده و از آن در مهمانی ها و مناسبت های خاصی مانند هالووین استفاده می شود. به طور کلی این نوع میکاپ به عنوان یک کانسپت آرایشی معرفی می شود اما انجام آن نیاز به تخصص داشته و تکنیک های به کار رفته در آن تنها توسط یک آرایشگر متبحر قابل انجام است. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این آرایش بیشتر پرداخته شده و روش انجام آن توضیح داده شده است.

 

نحوه انجام آرایش عروسکی
به کمک مراحل زیر می توان به یک آرایش عروسکی زیبا دست یافت.


مرحله اول آرایش عروسکی: آماده سازی بیس

 

مکاپ عروسکی

 


همیشه باید قبل از آرایش صورت شسته شده و چربی و هرگونه آلودگی از روی آن پاک شود. به علاوه برای این آرایش لازم است که از کانسیلر استفاده شده و هرگونه لکه و غیر یکسان بودن سطح پوست پوشیده شود. به علاوه روی لب ها هم بایدکرم پودر و پنکک زده شود تا بتوان بعدا از این موضوع برای آرایش لب ها استفاده کرد.

 

مرحله دوم آرایش عروسکی: مژه ها

 

مکاپ جدید


در این آرایش تمرکز بر روی مژه های پایین است و کشیدن یک خط نازک بر بالای پلک بالا کافیست. روی مژه های پایین و داخل چشم هم باید مداد سفید زد تا چشم ها درشت تر به نظر برسند. در صورت تمایل می توان روی مژه های پایین مژه مصنوعی به کار برد تا چشم ها درشت تر و دقیقا مانند یک عروسک با چشم های برجسته به نظر برسند.
در صورتی که به دنبال یک آرایش عروسکی ترسناک هستید می توانید چشم ها را بزرگ تر نشان داده و در پایین چشم ها مژه بکشید. همچنین می توانید در این قسمت از مژه مصنوعی استفاده کرده و روی آن ها 5 تا 6 بار ریمل بزنید. فراموش نکنید که مژه ها باید بسیار بزرگ به نظر برسند تا یک عروسک بزرگ تداعی شود. به علاوه برای سایه زدن هم باید از رنگ های متفاوتی مانند صورتی، بنفش تیره و یا سبز در بالای چشم ها و روی پلک بالایی تا استخوان زیر ابرو استفاده شود.

 

مرحله سوم آرایش عروسکی: لب ها

 

آرایش


 برای کشیدن لب ها و برای آرایش آن ها باید مطابق تصویر عمل کرده و با یک مداد قرمز در قسمت مرکزی لب ها، یک لب کوچک طراحی کنید. سپس داخل این قسمت را به رنگ جگری، صورتی و یا قرمز در آورید. رنگی هایی که معمولا روی لب های عروسک ها دیده می شوند.

 

مرحله چهارم آرایش عروسکی: گونه ها

 

آرایش گونه


گونه های قرمز یکی از مشخصه های همه عروسک هاست. به همین دلیل باید روی گونه ها و روی برجستگی آن ها یک دایره قرمز کشیده و آن را به رنگ قرمز و یا هر رنگ دلخواه ولی روشن دیگری در بیاورید. دقت داشته باشید که این دایره باید به بزرگی چشم ها باشد.

 

مرحله پنجم آرایش عروسکی: موها

 

مدل مو عروسکی


برای جذابیت بیشتر موها و برای این که موها بیشتر شبیه موهای یک عروسک باشند می توانید موها را فر کرده و یا چتری ها را روی صورت بریزید. به علاوه می توان موها را به صورت دم اسبی یا دو گوشی بست تا موها هم مانند موهای یک عروسک زیبا به نظر برسند.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: