شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 11:55:33

اسکراب طبیعی پوست

9 اسکراب طبیعی پوست

تهیه لایه بردار و اسکراب پوست

 جوانسازی پوست

 

جلوگیری از خشکی پوست با اسکراب طبیعی

عوامل متعددی در خشکی پوست بدن تاثیر دارند. آب و هوای گرم و زندگی در مناطق خشک و کویری باعث خشکی پوست می شود.  ازطرفی آب وهوای سرد،  نیز رطوبت موجود در پوست  از بین می رود و پوست بی حالت، خشک و زبر می شود. بنابراین استفاده از ماسک لایه بردار و اسکراب  پوست می تواند روشهایی برای جلوگیری از این خشکی پوست  باشد .  همانطور که می دانید برخی از اسکراب ها با استفاده از مواد طبیعی و برخی با استفاده از مواد شیمیایی به دست می آید. دراین مقاله  از سایت آرایشی رژلب،  5 اسکراب طبیعی پوست  برای تضمین زیبایی وسلامت پوست معرفی شده است.

 

معرفی لایه بردار و اسکراب طبیعی پوست

 

اسکراب پوست لیمو و شکر

 لیمو ترش بوی بسیار مطبوعی دارد،شاید به این دلیل  این اسکراب  طرفداران زیادی دارد. به علاوه موادی که در این اسکراب استفاده می شوند، در دسترس همه وجود داشته و کافی است کمی شکر، روغن زیتون و آب لیمو را با هم ترکیب کرد تا اسکراب لیمو به دست آید. اسکراب لیمو را باید روی پوست مالیده و پس از خشک شدن، ماسک روی پوست شست تا پوستی روشن تر، نرم تر و درخشان تر به دست آید.

 

اسکراب پوست اسطوخودوس و شکر

برای به دست آوردن این اسکراب پوست کافی است چند برگ خشک شده اسطوخودوس را له کرده و آن را با کمی شکر ترکیب کنید. البته برای به دست آوردن خمیر بهتر می توانید از روغن اسطوخودوس و یا روغن بادام هم استفاده کنید. این ترکیب را می توان مستقیما روی پوست زده و یا این که داخل وان حمام ریخت.

 

اسکراب پوست کدوتنبل

برای حفظ درخشش پوست  می توان از اسکراب کدو تنبل استفاده کرد. برای این اسکراب نیاز به کمی شکر قهوه ای، پوره کدو تنبل و روغن ویتامین E خواهید داشت. در این ماسک شکر لایه برداری کرده و ویتامین E نیز برای طراوت و درخشش پوست مناسب است. کدو تنبل نیز حاوی آنتی اکسیدان بوده و پوست را شفاف و درخشان می کند.

 

 پاکسازی پوست

ماسک لایه بردار پوست

 

اسکراب پوست گلاب و نعنا

ترکیب گلاب و نعنا برای پوست و مو کاربردهای زیادی داشته و اسکراب آن نیز به درخشش و جوانسازی پوست کمک می کند. کافی است کمی گلاب تازه را با چند برگ نعنا ترکیب کرده و آن ها را روی پوست قرار داد.

 

اسکراب پوست پرتقال و کندر

ترکیب پرتقال و کندر نیز یک ترکیب مناسب برای شفاف سازی و جوانسازی پوست بوده و با اضافه کردن کمی شکر خام و روغن بادام می توان یک اسکراب طبیعی و مفید برای پوست به دست آورد.

 

اسکراب پوست قهوه

همان طورکه از اسم این اسکراب پیداست، اسکراب قهوه از ترکیب پودر قهوه به اضافه کمی عسل، روغن نارگیل و عصاره نارگیل به دست می آید. این اسکراب آنتی باکتریال و ضد حساسیت بوده و بوی بسیار مطبوعی نیز دارد.

 

اسکراب پوست آووکادو و بغلور جو

این اسکراب نه تنها برای پوست مناسب است، بلکه قابل خوردن نیز هست. برای به دست آوردن آن نیز کافی است کمی بلغور جو را آووکادوی له شده ترکیب کرده و روی پوست مالید.

 

اسکراب پوست شکر و نعنا

در این اسکراب از نعنای تند و شکر خام استفاده شده و از آن جایی که شکر یک لایه بردار مناسب می باشد، برای پوست بسیار مناسب است.

 

اسکراب پوست نارگیل و گل یاس

این اسکراب هم بوی بسیار خوبی داشته و هم برای پوست خواص زیادی دارد. برای به دست آوردن آن نیز نیاز به کمی گل یاس، عصاره نارگیل و شکر سفید است.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 21 مهر 1396 - 01:45:02
منکه با لیمو شکر امتحان کردم جوش زدم
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 09:39:53
دقیقا اسکراب لیمو و شکر عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: