جمعه 20 اسفند 1395 - 13:03:47

مراقبت بعد از اصلاح صورت

درمان جوش بعد از اصلاح صورت
ماسک بعد از اصلاح صورت


مراقبت پوست بعد از اصلاح صورت

 

اصلاح صورت

 

اصلاح صورت یکی از کارهای مشترک خانم ها و آقایان است. اما اغلب خانم ها با مشکل مواجه اند، زیرا آن ها می خواهند علی رغم از بین بردن موهای زائدشان، رشد موها کند تر و رویش موها نرم تر باشد. به این منظور معمولا خانم ها با انواع و اقسام لوازم آرایشی، کرم ها و پودرهای موبر درگیر هستند. ممکن است حین اصلاح صورت با تیغ یا ژیلت یا هر وسیله تیز و برنده دیگری، باعث زخم شدن پوست شده یا شاهد جوش های ریز روی سطح پوست باشید. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، چند روش طبیعی مراقبت بعد از اصلاح صورت معرفی شده است.


کرم توت فرنگی بعد از اصلاح صورت


این کرم برای بعد از اصلاح صورت و ترک های پوستی بسیار مفید و کارامد است. شما می توانید با کمک توت فرنگی پوره شده و کمی کرم، خمیری تهیه کنید و روی سطح پوست و صورت بمالید. این کرم را روی نواحی مشخص به مدت 20 دقیقه بمالید و سپس با آب گرم بشویید. این روش بسیار ساده،  بعد از اصلاح صورت می باشد.

 

روغن درخت چای بعد از اصلاح صورت


این روغن موارد استفاده زیادی دارد. برای مثال  بعد از اصلاح صورت یا موم انداختن، برای درمان سوختگی ها، جوش ها و جراحت ها از این روغن استفاده می شود. روغن را به آرامی روی نواحی مشخص پوستتان بمالید و اجازه دهید روغن جذب پوست شود. روغن درخت چای باعث مرطوب شدن پوست  و محو شدن  جای زخم ها می شود. می توانید چند قطره از این روغن را داخل لوسین بدنتان بریزید و به پوستتان بزنید. حتی می توانید بعد از اصلاح صورت، روغن را به تنهایی روی پوست بمالید.

 

پودر بچه قبل از اصلاح صورت


پودر بچه هم فواید بسیاری دارد. یکی از استفاده های آن، رفع جوش ها و خارش های پوستی ناشی از خشکی پوست است. برای جوش های خشکی بچه ها هم از این پودر استفاده می شود. کافی است مقداری از پودر را قبل از اصلاح صورت به پوست بزنید و بعد اصلاح کنید، تا از بروز هرگونه حساسیت و جوش خودداری شود.

 

درمان خشکی پوست با روغن نارگیل

نرم کننده بعد از اصلاح صورت

 

 

روغن نارگیل بعد از اصلاح صورت


این روغن برای مداوای بسیاری از بیماری های پوستی مفید است. استفاده از روغن ها و لوسیون های نارگیل به این صورت است که فقط آن را روی پوست بمالید تا جذب پوست شود. این روغن خاصیت نرم کنندگی دارد و در درمان خیلی از مشکلات پوستی کارامد است.

 

اسکراب بعد از اصلاح صورت


برای درست کردن یک اسکراب عالی، از روغن نارگیل و شکر استفاده کنید. اگر معمولا بعد از هر اصلاح صورت  با مشکلات خارش و التهاب پوستی مواجه می شوید، از این اسکراب استفاده کنید.

 

نارون کوهی بعد از اصلاح صورت


این گیاه برای درمان جوش ها و جراحت های افراد با پوست خشک بسیار مناسب است. با استفاده از مقدار کمی از این گیاه بر روی جوش ها و جراحات پوستی، مشاهده می کنید که ویژگی های ضد عفونی کننده از بروز التهاب و جوش بعد از اصلاح صورت جلوگیری می کنند.

 

ماست قبل از اصلاح صورت


از ماست هم می توانید استفاده کنید. استفاده از ماست به مدت 20 دقیقه قبل از اصلاح صورت موجب نرمی بافت های پوست می شود. هم چنین با کمک گذاشتن خیار روی زخم ها می توانید نتایج و اثرش را بیبنید. 

اصلاح صورت جزء کارهای اساسی و همیشگی انسان است که برای مرد و زن تفاوتی وجود ندارد. با انتخاب یکی از درمان های طبیعی بالا می توانید از جوش ها و جراحات ناشی از اصلاح صورت خلاص شوید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 14:26:21
ممنونم
دوشنبه 23 اسفند 1395 - 01:38:22
نکات خوبی بود سپاسگزارم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: