دوشنبه 19 اسفند 1398 - 09:50:32

10 کرم چشم تایید شده برای درمان تیرگی و پف چشم

 

بهترین کرم های دور چشم به پیشنهاد رژلب

از بین بردن تیرگی و پف چشم 

 

10 کرم دور چشم تایید شده برای رفع تیرگی و پف چشم

 


اگر اعتقاد دارید که چشم پنجره روح است، پس باید نهایت دقت خود را به خرج دهید تا جلوه زیبایی داشته باشد. اغلب افراد از مشکلاتی نظیر تیرگی، چین و چروک و همچنین پف چشم رنج می برند. خوشبختانه کرم های بسیاری در بازار موجود هستند که به خوبی این مشکلات را برطرف می کنند. به خاطر داشته باشید که پوست دور چشم از لطیف ترین قسمت های بدن است و محصولات پوستی که در این مناطق مورد استفاده قرار می گیرند، از حساسیت بالایی برخوردارند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب، قصد داریم شما را با 10 کرم چشم تایید شده برای درمان تیرگی و پف چشم آشنا کنیم.
ابتدا بررسی کنید و ببینید که هدف شما از مصرف کرم دور چشم چیست؟ اگر دچار تیرگی پلک هستید، به دنبال ترکیباتی مانند کافئین باشید که برای درخشش و افزایش تولید کلاژن در اطراف چشم کاربرد دارد. اگر دارای چین و چروک پلک هستید، ویتامین C دوای درد شما است. پس اطمینان حاصل کنید که کرم دور چشم شما حاوی اسید هیالورونیک است تا لطیف ترین قسمت پوست صورت به خوبی هیدراته شود. اگر از مشکل پف پلک رنج می برید، بهتر است ترکیبی از آنتی اکسیدان ها و اسید هیالورونیک را مورد استفاده قرار دهید. کرم دور چشم حاوی رتینول می تواند کمک شایانی به شما کند.

در ادامه قصد داریم 10 مورد از کرم دور چشم تائید شده توسط متخصصان پوست را به شما ارائه دهیم.


1. کرم دور چشم Aveeno


اگر می خواهید از شر حلقه های تیره دور چشم خود خلاص شوید، پیشنهاد می کنیم کرم دور چشم Aveeno را مصرف نمایید. ترکیب عصاره تمشک موجود در این محصول، موجب افزایش تولید الاستین شده و ویتامین های C و E به کار رفته در آن نیز منجر به روشن و درخشان تر شدن پوست دور چشم می گردد.

 

کرم دور چشم Aveeno


2. کرم دور چشم Dermalogica


کرم دور چشم Dermalogica حاوی ویتامین C است که پوست پلک را به خوبی هیدراته و لایه برداری می کند تا زیبایی آن دو چندان کند.

 

کرم دور چشم Dermalogica


3. کرم دور چشم Neocutis Lumiere


اگر می خواهید یک کرم دور چشم ملایم و در عین حال قدرتمند استفاده کنید، پیشنهاد ما Neocutis Lumiere است. این محصول حاوی اسید هیالورونیک بوده که در هیدراته کردن پوست مفید واقع می شود. همچنین حاوی پپتیدها برای تحریک کلاژن، آنتی اکسیدها برای محافظت در برابر آسیب های محیطی و کافئین برای کمک به تورم نیز می باشد.

 

کرم دور چشم Neocutis Lumiere

 


4. کرم دور چشم Neutrogena


کرم دور چشم Neutrogena مانند اسفنجی که در لایه های بیرونی پوست عمل هیدراتاسیون ایجاد می کند، عمل کرده تا پوست همواره مرطوب باقی بماند.

 

کرم دور چشم Neutrogena

 


5. کرم دور چشم Biopelle


کرم بیوپل به دلیل داشتن کافئین، یک محصول ضروری برای زیبایی پوست دور پلک محسوب می شود. این محصول حاوی رتینول، ویتامین C و روغن زیتون نیز می باشد که برای مقابله با تیرگی و پف زیر چشم کاربرد دارند.

 

کرم دور چشم Biopelle

 


6. کرم دور چشم Skinmedica


محصول Skinmedica برای افرادی که از خطوط ریز دور چشم و همچنین چین و چروک ها رنج می برند، گزینه عالی محسوب می شود. این کرم دور چشم حاوی پپتیدها برای افزایش رطوبت پوست خشک است. همچنین، دارای اسیدهای اسکوربیک و رتینول با دوز کم نیز می باشد تا چین و چروک ها به خوبی مهار شوند.

 

کرم دور چشم Skinmedica

 


7. کرم دور چشم Luminous از سری محصولات Skin by Syd


این محصول برای مصرف روزانه در مقابل نور دستگاه های هوشمند تولید شده است. کرم دور چشم Luminous، نور را در محدوده ماوراء بنفش جذب کرده و مجددا در ناحیه آبی رنگ ساطع می کند تا باعث جلوگیری از آسیب دیدن پوست ناشی از گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها شود.

 

کرم دور چشم Luminous

 


8. کرم دور چشم ISDIN


از این محصول می توان جهت درمان تیرگی، پف و چین و چروک های دور چشم استفاده کرد. کرم دور چشم ISDIN حاوی ویتامین K و اسید هیالورونیک برای رطوبت رسانی به پوست می باشد.

 

کرم دور چشم ISDIN

 


9. کرم دور چشم Eye Duty Triple Remedy


اگر از پف زیر چشم رنج می برید، توصیه می کنیم آب بیشتری بنوشید، نمک کمتری مصرف کنید و روی بالش بزرگ بخوابید تا آب زیر چشم جمع نشود. علاوه بر تمامی این موارد، یک کرم دور چشم حاوی کافئین نیز می تواند کمک بسیاری به شما کند. کافئین با تنگ کردن رگ های خونی موجب کاهش میزان تجمع مایعات در زیر پلک می شود.

 

کرم دور چشم Eye Duty Triple Remedy

 


10. کرم دور چشم SkinCeuticals


این کرم دور چشم حاوی آنتی اکسیدان است. همچنین، با تولید رنگدانه هایی که تیرگی دور پلک را برطرف می کنند، موجب بهبود این مشکل می شود. علاوه بر این، می تواند از آسیب رادیکال های آزاد در معرض نور اشعه ماوراء بنفش نیز جلوگیری کند.

 

کرم دور چشم SkinCeuticals

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: